Saturday , December 16 2017

बर्क़ी शरह में इज़ाफ़े से हर तबक़ा मुतास्सिर

आदिलाबाद, 29 मार्च: बर्क़ी शरह में इज़ाफ़े के पेशे नज़र रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ बतौरे एहतिजाज तेलुगू देशम पार्टी के तहत मुस्तक़र आदिलाबाद में बस इस्टेशन के रूबरू से गुज़रने वाली क़दीम क़ौमी शाहराह पर धरना मुनज़्ज़म किया गया। आदिलाबाद हलक़ा

आदिलाबाद, 29 मार्च: बर्क़ी शरह में इज़ाफ़े के पेशे नज़र रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ बतौरे एहतिजाज तेलुगू देशम पार्टी के तहत मुस्तक़र आदिलाबाद में बस इस्टेशन के रूबरू से गुज़रने वाली क़दीम क़ौमी शाहराह पर धरना मुनज़्ज़म किया गया। आदिलाबाद हलक़ा असेम्बली इंचार्ज पाय‌ल शंकर की क़ियादत में तेलुगू देशम पार्टी से ताल्लुक़ रखने वाले अराकीन की कसीर तादाद इस से पहले पार्टी ऑफ़िस पर जमा हुए जहां से एक रियाली की सूरत कांग्रेस हुकूमत और चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के ख़िलाफ़ सख़्त नारे बुलंद करते हुए बस इस्टेशन के रूबरू पहुंच कर धरना मुनज़्ज़म करने के बाइस कम-ओ-बेश एक घंटा इस शाहराह से गुज़रने वाली ट्रेफिक मुतास्सिर होकर रह गई।

दूर दूर तक शाहराह के दोनों जानिब आर टी सी बस सरविस, लारियां, ट्रैक्टर्स, ऑटोरिक्शा, तप्ती हुई धूप में जहां एक तरफ़ ठैह‌रे हुए देखे गए हैं। दूसरी तरफ़ एहितजाजी धूप की शिद्दत का एहसास के बगैर पसीने में शराबोर होते हुए रियासती हुकूमत के ख़िलाफ़ सदा बुलंद कर रहे थे। इस मौक़े पर पायल‌ शंकर ने मीडिया से मुख़ातिब होकर कहा कि बर्क़ी शरह में इज़ाफ़े के बाइस गरीब और औसत दर्जा की ज़िंदगी गुज़ारने वाले अफ़राद पर बोझ आइद किया जा रहा है। बर्क़ी शरह में इज़ाफ़े से दस्तबरदारी तक एहतिजाज को जारी रखने का भी इंतिबाह दिया गया।

TOPPOPULARRECENT