Tuesday , December 12 2017

बशर अल असद का फार्मूला मुस्तर्द: अमेरीका

वाशिंगटन, 08 जनवरी: ( एएफपी ) अमेरीका ने बशर अल असद की जानिब से ख़ानाजंगी को ख़त्म करने पेश की गई ताज़ा तजवीज़ को मुस्तर्द कर दिया है और कहा कि इनका मंसूबा हक़ायक़ से बेद है । अमेरीकी स्टेट डिपार्टमेंट की तर्जुमान विक्टोरिया नोलंद ने कहा कि

वाशिंगटन, 08 जनवरी: ( एएफपी ) अमेरीका ने बशर अल असद की जानिब से ख़ानाजंगी को ख़त्म करने पेश की गई ताज़ा तजवीज़ को मुस्तर्द कर दिया है और कहा कि इनका मंसूबा हक़ायक़ से बेद है । अमेरीकी स्टेट डिपार्टमेंट की तर्जुमान विक्टोरिया नोलंद ने कहा कि बशर अल असद की तक़रीर इक़तिदार ( सत्ता/ शासन) से चिमटने रहने की उनकी एक और कोशिश है और शाम ( सीरिया) के अवाम की सयासी मुंतक़ली की सिम्त इससे कोई पेशरफ़्त नहीं होती ।

उनकी पहल हक़ायक़ से दूर है । इस कोशिश का असल मक़सद यही है कि मौजूदा हुकूमत को इक़तिदार पर बरक़रार रहने का मौक़ा फ़राहम किया जाये ।मिस्र के सदर मुहम्मद मोर्सी ने सी एन एन से कहा कि वो शाम के सदर बशर अल असद के ख़िलाफ़ जंगी जराइम का मुक़द्दमा चलाए जाने के मुतालिबात की हिमायत करते हैं।

उन्होंने पेश कियासी की कि मुल्क में जारी खूंरेज़ ख़ानाजंगी में बशर अल असद के इक़तिदार का ख़ातमा हो जाएगा। मिस्टर मोर्सी ने कहा कि शाम के अवाम अपने इन्क़िलाब के ज़रीया और अपनी तहरीक के ज़रीया जब ये ख़ून ख़राबा रुकेगा एक नए दौर में दाख़िल होंगे जहां उनकी एक आज़ाद पार्लीयामेंट होगी और हुकूमत भी उनकी अपनी मुंतख़ब कर्दा होगी ।

सी एन एन की जानिब से इस बयान के इक़्तिबासात आज जारी किए गए । उन्होंने कहा कि जब उनकी मर्ज़ी की नई हुकूमत क़ायम हो जाएगी उस वक़्त शाम के अवाम ये फैसला करेंगे कि उन अफ़राद के ख़िलाफ़ क्या किया जाना चाहीए जिन्होंने जंगी जराइम का इर्तिकाब किया है ।

इस ताल्लुक़ से फैसला करना शामी अवाम का काम है । इस दौरान इरान ने बशर अल असद की जानिब से मुल्क में ख़ानाजंगी ख़त्म करने जो तजावीज़ पेश की गई हैं उनकी हिमायत की है और कहा कि शाम के लिए इरान हर मुम्किन मदद फ़राहम करेगा । इरान के वज़ीर ए ख़ारेजा अली अकबर सालही ने अपने एक बयान में कहा कि इस्लामी जमहूरीया इरान सदर बशर अल असद की कोशिशों की मुकम्मल ताईद करता है ताकि मुल्क में जारी बोहरान का कोई जामि हल दरयाफ्त हो सके ।

TOPPOPULARRECENT