Sunday , December 17 2017

बशारुल असद अमन मुज़ाकरात की पेशकश क़ुबूल करें

दुबई 14 फ़रवरी ( एजेंसीज़) अक़वामे मुत्तहिदा के सेक्रेट्री जेनरल बानकी मून ने शाम के सदर बशारुल असद की हुकूमत पर ज़ोर दिया है कि वो अपोजीशन की जानिब से मुज़ाकरात की पेशकश को क़ुबूल कर लें ,जबकि शामी सदर ने इस से चंद घंटे क़ब्ल बाग़ी ज

दुबई 14 फ़रवरी ( एजेंसीज़) अक़वामे मुत्तहिदा के सेक्रेट्री जेनरल बानकी मून ने शाम के सदर बशारुल असद की हुकूमत पर ज़ोर दिया है कि वो अपोजीशन की जानिब से मुज़ाकरात की पेशकश को क़ुबूल कर लें ,जबकि शामी सदर ने इस से चंद घंटे क़ब्ल बाग़ी जंगजूओं के ख़िलाफ़ लड़ाई जारी रखने के अज़म का इज़हार किया है।

बान ने पीर को एक तक़रीर में कहा कि शामी क़ौमी इत्तिहाद के लीडर अहमद मआज़ अल ख़तीब की जानिब से मुज़ाकरात की पेशकश से फ़ायदा उठाया जाना चाहीए और इस मौक़ा को ज़ाए नहीं होने देना चाहीए।

उन्हों ने क़ाहिरा में सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि वो बाग़ीयों के ज़ेरे क़ब्ज़ा शाम के शुमाली इलाक़ों में सदर बशारुल असद के नुमाइंदों के साथ मुज़ाकरात के लिए तैयार हैं।

उन का कहना था कि इन मुज़ाकरात का मक़सद बशारुल असद की रुख़्सती का रास्ता तलाश करना है ताकि कम से कम ख़ूँरेज़ी और तबाही की सूरत में इक़तिदार की मुंतक़ली की राह हमवार हो सके।

वाज़ेह रहे कि मआज़ अल ख़तीब ने उन शामी ओहदेदारों के साथ मुज़ाकरात पर आमादगी ज़ाहिर की थी जिन के हाथ ख़ून से रंगे हुए नहीं हैं।

TOPPOPULARRECENT