Sunday , December 17 2017

बशारुल असद के लिए अमरीका से कोई डील नहीं – रूस

रूस के वज़ीरे ख़ारजा सरगई लाफ़रोफ़ ने कहा है कि शाम के सदर बशारुल असद के सियासी मुस्तक़बिल के हवाले से अमरीका और रूस के दरमयान किसी किस्म की खु़फ़ीया डीलिंग नहीं हुई है। दोनों मुल्कों में सदर असद के मुस्तक़बिल के हवाले से ज़राए इबलाग़ में शाय होने वाली तमाम ख़बरें बेबुनियाद हैं।

मास्को में एक न्यूज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए वज़ीरे ख़ारजा सरगई लाफ़रोफ़ ने कहा कि सदर असद के मुस्तक़बिल का फ़ैसला शामी अवाम को करने का हक़ हासिल होना चाहिए। इस हवाले से हमारे अमरीकी इत्तिहादियों के लिए ये मुनासिब नहीं कि वो शकूक वो शुबहात की फ़िज़ा पैदा करने की कोशिश करें।

रूसी वज़ीरे ख़ारजा ने सदर बशारुल असद के मुस्तक़बिल के हवाले से मास्को और वाशिंगटन में तय पाई डील की ख़बरों को यकसर मुस्तरद (नकारते) करते हुए कहा कि इस नौईयत की ख़बरें हक़ायक़ को मस्ख करने की नाकाम कोशिश हैं।

इस से ज़ाहिर होता है कि अमरीका शाम के मुआमले में अपने यूरोपीय इत्तिहादियों और खित्ते के दूसरे मुल्कों पर अपनी मर्ज़ी का फ़ैसला ठूंसने में नाकाम रहा है। शाम में कौन हुकूमत बनाए और किस को इस का हक़ नहीं होना चाहिए उस का फ़ैसला शामी अवाम पर छोड़ देना चाहिए।

TOPPOPULARRECENT