Thursday , November 23 2017
Home / Khaas Khabar / बशारुल असद दाइश से ईंधन और बिजली का ख़रीदार है

बशारुल असद दाइश से ईंधन और बिजली का ख़रीदार है

Tunisian Islamists attend a rally on May 20, 2012 in Kairouan. Hundreds of Salafist Muslims gathered Sunday in Kairouan (central Tunisia), for "the second national congress of Ansar al-Sharia," one of the most radical movements of the Salafist movement in Tunisia. AFP PHOTO / FETHI BELAID

शाम की हुकूमत को इंतिहापसंद तंज़ीम दौलते इस्लामीया दाइश ने किस क़दर यरग़माल बना रखा है इस का अंदाज़ा शाम के अंदरूनी ज़राए की रौशनी में तैयार की जाने वाली इन तहक़ीक़ाती न्यूज़ रिपोर्ट्स से लगाया जा सकता है कि जिनमें इन्किशाफ़ किया गया है कि बशारुल असद दाइश से मालीयाती लेन-देन पर मजबूर हैं और एक ताक़तवर माफ़िया के तौर पर बिजली और तेल जैसी बुनियादी अशिया भी दाइश से ख़रीदने पर मजबूर हैं।

बर्तानवी अख़बार फाइनेंसियल टाईम्स की एक हालिया रिपोर्ट में इन्किशाफ़ किया गया कि बशारुल असद और दाइश शामी अवाम को बिजली फ़राहमी के लिए मिलकर काम कर रहे हैं।

शामी हुकूमत शिद्दत पसंद तंज़ीम से बिजली ख़रीदने के लिए रक़म अदा करती है। इसी तरह बशारुल असद हुकूमत दाइश के इलाक़ों में मौजूद बिजली घरों में काम करने वाले अफ़राद की तनख़्वाह भी अदा करती है।

डेली मेल और फाइनेंसियल टाईम्स के मुताबिक़ मुतअद्दिद अहम तन्सीबात को बशारुल असद और दाइश के मुशतर्का मन्सूबों में तबदील कर दिया गया है। इस बात से क़तय नज़र कि दुनिया को यही दिखाया जा रहा है कि दोनों एक दूसरे के ख़िलाफ़ लड़ रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT