Thursday , December 14 2017

बस किरयें में इज़ाफे के ख़िलाफ़ कड़पा में ज़बरदस्त एहतेजाज

आर टी सी बसों के किरयें में हुए इज़ाफे के ख़िलाफ़ आज कड़पा में मुख़्तलिफ़ जमातों , स्कूलस , तनज़ीमों ने ज़बरदस्त एहतेजाज करते हुए वज़ीर ट्रांसपोर्ट बोतसा स़्तरीय नाराय‌ना का पुतला नज़र आतिश किया ।

आर टी सी बसों के किरयें में हुए इज़ाफे के ख़िलाफ़ आज कड़पा में मुख़्तलिफ़ जमातों , स्कूलस , तनज़ीमों ने ज़बरदस्त एहतेजाज करते हुए वज़ीर ट्रांसपोर्ट बोतसा स़्तरीय नाराय‌ना का पुतला नज़र आतिश किया ।

AISF , SFI, CPI कमीयूनिसट जमातों की तरफ से ज़बरदस्त एहतेजाज मुनज़्ज़म किया गया। सी पी आई पार्टी के जनरल सेक्रेटरी चंद्रा ने हुकूमत की तरफ से बढ़ाए गए RTC किरयें को वापिस लेने का मुतालिबा करते हुए कहा कि हुकूमत अपने क़ाइदीन को मआशी तौर से मुस्तहकम कर रही है , दूसरी तरफ अवाम पर आर टी सी के किरयें में इज़ाफे का बोझ डाल रही है।

चंद्रा ने कहा कि आर टी सी की आमदनी में इज़ाफे के मुतबादिल ज़राए होने के बावजूद हुकूमत अपनी नाएहली का सबूत पेश करते हुए किरयें में इज़ाफ़ा किया है जिस से अवाम पर बोझ पड़ेगा।

महिकमा ट्रांसपोर्ट ख़ानगी बस ऑपरेटरों को फ़ायदा पहूँचाने में लगी हुई है। आर टी सी बसों की तरक़्क़ी से उसे कोई सरोकार नहीं रह गया है।

हुकूमत का यही रवैया रहा तो अवाम हुकूमत के ख़िलाफ़ उठ खड़े होंगे। इस मौके पर टाउन सेक्रेटरी वीनूगोपाल-ओ-जयालक्ष्मी बादोला , ओबलया , राम सुबह रेड्डी और दुसरे कारकुन मौजूद थे।

SFI की तरफ से आर टी सी किरयें में इज़ाफे के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए कड़पा सात रोड जंक्शन पर एहतेजाज मुनज़्ज़म करके हुकूमत आग का पुतला नज़र आतिश किया गया। इस मौके पर SFI के टाउन नायब सदर ओबलया ने कहा कि हुकूमत अपनी गलतियों की सज़ा अवाम को दे रही है।

आर टी सी को नुक़्सान हुकूमत की पालिसीयों की वजह से हुआ है । हुकूमत ने अवाम को दीपावली का तोहफ़ा आर टी सी के किरयें में इज़ाफ़ा करके दिया है।

500 करोड़ का बोझ अवाम पर लाद दिया गया है। उन्होंने हुकूमत से बढ़ाए गए किरयें को ख़ुद बर्दाश्त करने का मुतालिबा किया है। वर्ना शदीद अवामी रधे अमल-ओ-एहतिजाज का इंतिबाह दिया है।

इस मौके पर AISF के क़ाइदीन मशहेवर रेड्डी , गंगा सुरेश ने हुकूमत को इंतिबाह देते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत की अवाम दुश्मन पालिसीयों की वजह से अवाम उसे सबक़ सिखाएंगे।

TOPPOPULARRECENT