Monday , December 18 2017

बहरॆन में जलूस जनाज़ा पर सीकोरीटी फोर्सेस की फायरिंग, एक हलाक, कई ज़ख़मी

दुबई २२ नवंबर ( ए एफ़ पी/ ऑनलाइन ) बहरीन की स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ ने दार-उल-हकूमत मनामा के मुज़ाफ़ात में एक शीया आबादी के गावं में एक शख़्स जलूस जनाज़ा और तदफ़ीन के मौक़ा पर हमला किया है जिस में दर्जनों अफ़राद ज़ख़मी हो गयॆ।अपोज़ीशन शीया ग्रुप अ

दुबई २२ नवंबर ( ए एफ़ पी/ ऑनलाइन ) बहरीन की स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ ने दार-उल-हकूमत मनामा के मुज़ाफ़ात में एक शीया आबादी के गावं में एक शख़्स जलूस जनाज़ा और तदफ़ीन के मौक़ा पर हमला किया है जिस में दर्जनों अफ़राद ज़ख़मी हो गयॆ।अपोज़ीशन शीया ग्रुप अलोफ़ाक़ ने अपने ब्यान में बताया कि हफ़्ता को स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ एक सोला साला लड़के की आख़िरी रसूमात के दौरान ज़ालिमाना हमले में दर्जनों अफ़राद ज़ख़मी हो गए हैं।

ये लड़का एक रोज़ क़बल पुलिस कार की टक्कर से हलाक हो गया था।अलोफ़ाक़ ने अपने ब्यान में इस वाक़िया की मज़ीद तफ़सीलात ब्यान नहीं कीं इस ने हफ़्ता को दीगर कई शीया आबादी के देहातों पर स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ की कार्यवाईयों का इल्ज़ाम आइद किया है।हुक्काम का कहना था कि लड़के की मौत हादिसा का नतीजा थी जो ड्राईवर की जानिब से गाड़ी पर क़ाबू ना रखने के बाद रौनुमा हुआ।

अलोफ़ाक़ के मुताबिक़ अली यूसुफ़ बुदाग़ जुमा को निस्फ़ शब के बाद मनामा के नवाही इलाक़े अलजफ़ीर में हलाक हुआ जिस वक़्त पुलिस मुज़ाहिरे को रोकने केलिए सड़कों पर निकली हुई थी।

ताहम पुलिस का कहना है कि मनामा के मुज़ाफ़ात के ईसा शहर में झड़पों के दौरान कम अज़ कम दो अफ़राद ज़ख़मी हुई। सरकारी ख़बररसां एजैंसी से जारी ब्यान में कहा गया है कि हफ़्ता को ये अफ़राद उस वक़्त ज़ख़मी हुए जब पुलिस ने पच्चीस लोगों के एक ग्रुप को एक मर्कज़ी शाहराह बलॉक करने से रोका।

बहरीन में कशीदगी अब भी मौजूद है जहां सुनी बादशाहत ने रवां साल के आग़ाज़ में दीगर ख़लीजी रियास्तों के दस्तों की मदद से शीया अक्सरीयती अवाम के जमहूरी नवाज़ एहतिजाज को कुचल दिया था।

सरकारी आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ एक माह तक जारी रहने वाले इस क्रैक डाऊन में 24 अफ़राद हलाक हुए थे अप्पोज़ीशन के मुताबिक़ हलाकतों की तादाद 40 है एक आज़ाद कमीशन तशद्दुद के हवाले से बुध को अपनी रिपोर्ट जारी करने वाला है।

TOPPOPULARRECENT