Saturday , July 21 2018

बहरैन और सूडान का ईरान से सिफ़ारती ताल्लुक़ात ख़त्म करने का ऐलान

सऊदी अरब के इत्तिहादियों ने पीर के रोज़ ईरान के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात मुनक़ते कर दिए, ऐसे में जब मुज़ाहिरीन की जानिब से तेहरान में मुल्क के सिफ़ारत ख़ाने पर धावा बोले जाने के बाद, सऊदी अरब ने ईरान के साथ ताल्लुक़ात ख़त्म करने का ऐलान किया था।

बहरैन और सूडान ने भी ईरान के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात मुनक़ते कर दिए हैं, जब कि मुत्तहदा अरब इमारात ने ईरान के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात की सतह घटा दी है, और तेहरान के साथ सफ़ीर की जगह नाज़िमुल उमूर के दर्जे के ताल्लुक़ात बाक़ी रह गए हैं।

सऊदी अरब ने ईरान आने जाने वाली तमाम फ़िज़ाई परवाज़ें मंसूख़ करने का भी ऐलान किया है। वाईट हाऊस तर्जुमान, जोश अर्नेस्ट ने ईरान और सऊदी अरब के दरमयान कशीदगी की सूरते हाल को कम करने पर ज़ोर देते हुए, तमाम फ़रीक़ से तहम्मुल बरतने के लिए कहा है।

ताल्लुक़ात में ये तनाव हफ़्ते के रोज़ सऊदी अरब की सुनी हुकूमत की जानिब से सरकर्दा शीया आलिम शेख़ नमर अल नमर को सज़ा-ए-मौत दिए जाने के बाद बढ़ा है।

सऊदी अरब की तरफ़ से 46 दीगर मुजरिमों के हमराह अल नमर की सज़ा पर अमल दरआमद के ऐलान के बाद, ईरान में ब्रहम मुज़ाहिरीन ने तेहरान में सऊदी सिफ़ारत ख़ाने के फ़र्नीचर की तोड़ फोड़ की और इमारत को नज़रे आतिश किया, साथ ही मुज़ाहिरीन ने मशहद में सऊदी सिफ़ारतख़ाने को आग लगा दी।

TOPPOPULARRECENT