Tuesday , January 16 2018

बहादुरपूरा में एक शख़्स का बहीमाना क़त्ल

बहादुरपूरा पुलिस स्टेशन हुदूद में एक शख़्स का बहीमाना तौर पर क़त्ल कर दिया गया। तफ़सीलात के बमूजब 41 साला सय्यद निसार हुसैन उर्फ़ असद साकिन हुस्ननगर को दिनामा झोंपड़ी इलाके के क़रीब ना मालूम अफ़राद ने तलवारों से हमला कर के क़त्ल कर दिया

बहादुरपूरा पुलिस स्टेशन हुदूद में एक शख़्स का बहीमाना तौर पर क़त्ल कर दिया गया। तफ़सीलात के बमूजब 41 साला सय्यद निसार हुसैन उर्फ़ असद साकिन हुस्ननगर को दिनामा झोंपड़ी इलाके के क़रीब ना मालूम अफ़राद ने तलवारों से हमला कर के क़त्ल कर दिया।

इस हमले में निसार हुसैन बरसर मौक़ा हलाक होगया और इस वारदात के बाद इलाके में सनसनी फैल गई। क़त्ल की इत्तेला मौसूल होने पर बहादुरपूरा पुलिस की टीम मुक़ाम वारदात पर पहुंच कर क्लोज़ टीम को तलब करलिया और बादअज़ां लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा ख़ाना मुंतक़िल किया।

अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस चारमीनार के अशोक चक्रवर्ती ने बताया कि ये क़त्ल पुरानी मुख़ासमत का नतीजा होसकता है। उन्होंने बताया कि मक़्तूल के अफ़रादे ख़ानदान ने राजिंदरनगर के रूडी शीटर मुर्तज़ा और साथीयों के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज कराई है जिस पर बहादुरपूरा पुलिस ने क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है और ख़ातियों की गिरफ़्तारी के लिए ख़ुसूसी टीमें भी तशकील दी गई है। ज़राए ने बताया कि मक़्तूल का भाई हैदर ने अपने हरीफ़ ग्रुप के रुकन को किंग कोठी इलाके में क़त्ल कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT