Saturday , December 16 2017

बहादुर बच्चों पर मुल्क को नाज़ है : शीला दिक्षित

नई दिल्ली, 25 जनवरी ( एजेंसी) वज़ीर-ए-आला दिल्ली शीला दिक्षित ने मुख़्तलिफ़ रियासतों से आए इन बच्चों से मुलाक़ात की जिन्हें 26 जनवरी यानी यौम जमहूरीया को बहादुरी के एवार्ड्स दिए जाऐंगे । शीला दिक्षित बच्चों से मुलाक़ात कर के बेहद मसरूर न

नई दिल्ली, 25 जनवरी ( एजेंसी) वज़ीर-ए-आला दिल्ली शीला दिक्षित ने मुख़्तलिफ़ रियासतों से आए इन बच्चों से मुलाक़ात की जिन्हें 26 जनवरी यानी यौम जमहूरीया को बहादुरी के एवार्ड्स दिए जाऐंगे । शीला दिक्षित बच्चों से मुलाक़ात कर के बेहद मसरूर नज़र आ रही थीं ।

उन्होंने बच्चों को दीगर बच्चों के लिए रोल मॉडल क़रार दिया । वज़ीर-ए-आला के दफ़्तर से जारी एक बयान के मुताबिक़ शीला दिक्षित ने हर बच्चा से फ़र्दन फ़र्दन मुलाक़ात की और उनसे ख़ुद उन की ज़बानी उनकी बहादुरी के कारनामे सुने । उन्होंने उनकी बहादुरी की सताइश की और कहा कि जिस तरह उन्होंने मुश्किल हालात में होश-ओ-हवास को क़ाबू में रखते हुए दिलेरी का मुज़ाहरा किया वो दीगर बच्चों के लिए तहरीक बन जाएगा ।

उन्हों ने हर बच्चा की पीठ थपथपाते हुए कहा कि मुल्क को उनकी बहादुरी पर नाज़ है और इस बहादुरी की वजह से ही दीगर बच्चे भी इनसे हमेशा तहरीक हासिल करते रहेंगे ।

TOPPOPULARRECENT