Tuesday , June 19 2018

बाअज़ बी जे पी क़ाइदीन वसुंधरा राज्य की उम्मीदवारी के मुख़ालिफ़

जयपुर 14 जनवरी : बी जे पी क़ाइदीन के एक ग्रुप ने पार्टी की मर्कज़ी क़ियादत की तरफ‌ से या रियास्ती बी जे पी की सदारत की तरफ‌ से वसुंधरा राज्य को चीफ़ मिनिस्टर केलिए अपना उम्मीदवार बनाने के बारे में ज़हनी तहफ़्फुज़ात ज़ाहिर किए हैं । 20 से ज़ाइद क़

जयपुर 14 जनवरी : बी जे पी क़ाइदीन के एक ग्रुप ने पार्टी की मर्कज़ी क़ियादत की तरफ‌ से या रियास्ती बी जे पी की सदारत की तरफ‌ से वसुंधरा राज्य को चीफ़ मिनिस्टर केलिए अपना उम्मीदवार बनाने के बारे में ज़हनी तहफ़्फुज़ात ज़ाहिर किए हैं । 20 से ज़ाइद क़ाइदीन बिशमोल साबिक़ रुकन पार्लीमैंट राम दास अग्रवाल , डिप्टी लीडर अप्पोज़ीशन घनशाम तीवारी और अरकान असैंबली गुलाब चंद कटारिया और वासू देव देवनानी ने बंद कमरे का एक इजलास कैप्टन सिंह सोलंकी के साथ जो पार्टी के इंचार्ज बराए राजिस्थान है ,मुनाक़िद किया ।

ज़राए के बमूजब क़ाइदीन के इजलास में उनके इस मुतालिबे पर भरपूर ज़ोर दिया गया कि पार्टी इंतेख़ाबात से पहले चीफ़ मिनिस्ट्री के उम्मीदवार के एलान की मुख़ालिफ़ है । तीवारी ने कहा कि पार्टी के नज़रियात पर यक़ीन रखने वाले किसी क़ाइद को ही चीफ़ मिनिस्ट्री का उम्मीदवार और सदर पार्टी मुक़र्रर किया जा सकता है । तीवारी ने कहा कि इंतेख़ाबात में पार्टी मुक़ाबला करेगी ।

कोई शख़्स नहीं इस लिए मर्कज़ी क़ियादत को इस फ़ैसला तमाम अनासिर पर ग़ौर करते हुए करना चाहीए । उन्होंने कहा कि मर्कज़ की पार्टी क़ियादत साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर वसुंधरा राज्य को पार्टी का चीफ़ मिनिस्ट्री केलिए उम्मीदवार बनाकर पेश करना चाहती है । आइन्दा असैंबली इंतेख़ाबात में एसा करने की आर एस एस के नज़रियात पर यक़ीन रखने वाले बी जे पी क़ाइदीन सख़्त मुख़ालिफ़त कररहे हैं ।

मौजूदा रियास्ती सदर भारतीय जनता पार्टी अरूण चतुर्वेदी की तीन साला मीयाद भी अनक़रीब ख़त्म होजाएगी । इस लिए राजिस्थान में रियास्ती पार्टी की सदारत केलिए भी मौज़ूं उम्मीदवार की तलाश में शिद्दत पैदा होगई है ।

TOPPOPULARRECENT