Monday , December 18 2017

बाएं बाज़ू की मर्कज़ी हुकूमत के ख़िलाफ़ मुशतर्का मुहिम

बाएं बाज़ू की जमातें मुत्तहदा तरक़्क़ी पसंद इत्तेहाद ( एकता) हुकूमत की तरफ़ से दूसरे मरहले के मुजव्वज़ा इक़्तेसादी इस्लाहात के ख़िलाफ़ मुल्क गीर अवामी मुहिम शुरू करेंगी। सी बी आई की जनरल सेक्रेटरी सुधाकर रेड्डी ने आज यहां ये इत्तिला (

बाएं बाज़ू की जमातें मुत्तहदा तरक़्क़ी पसंद इत्तेहाद ( एकता) हुकूमत की तरफ़ से दूसरे मरहले के मुजव्वज़ा इक़्तेसादी इस्लाहात के ख़िलाफ़ मुल्क गीर अवामी मुहिम शुरू करेंगी। सी बी आई की जनरल सेक्रेटरी सुधाकर रेड्डी ने आज यहां ये इत्तिला ( खबर) देते हुए बताया कि बाएं बाज़ू की तमाम पार्टीयों की 23 मई को एक मीटिंग होगी जिस में एहतिजाज का लायेहा-ए-अमल तय किया जाएगा।

उन्होंने बताया कि इस सिलसिले में पहली मीटिंग 4 मई को हुई थी जिस में मुशतर्का तौर पर एहितजाजी मुज़ाहरा ( प्रदर्शन) करने का फ़ैसला किया गया था। गुज़शता मार्च में पार्टी की जनरल सेक्रेटरी मुंतखिब ( निर्वाचित) होने के बाद अपने पहली प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब (संबोधित) करते हुए मिस्टर रेड्डी ने कहा कि बाएं बाज़ू की पार्टीयां मुल्क में सदर के ओहदा ( पद) पर किसी सियासत दां को फ़ाइज़ (करने के ख़िलाफ़ नहीं हैं।

उन्होंने मुल्क में क़ब्ल ( पहले) अज़ वक़्त इंतेख़ाबात ( चुनाव) के इम्कानात (संभावनाओ) को भी मुस्तर्द कर दिया और कहा कि मग़रिबी ( पश्चिम) बंगाल की वज़ीर-ए-आला ममता बनर्जी के ब्यान को बिलावजह ( बिना वज़ह) बढ़ा चढ़ा कर पेश किया गया है।

TOPPOPULARRECENT