Monday , December 18 2017

बाएं बाज़ू जमातों का 10 अक्टूबर को जल्सा-ए-आम

कांग्रेस और बी जे पी की पालिसीयों पर तन्क़ीद , अवामी मसाइल से अदम दिलचस्पी का इल्ज़ाम

कांग्रेस और बी जे पी की पालिसीयों पर तन्क़ीद , अवामी मसाइल से अदम दिलचस्पी का इल्ज़ाम

रियासत की चार अहम बाएं बाज़ू जमातों सी पी आई , सी पी आई एम-ओ-दीगर दो बाएं बाज़ू जमातों के ज़ेरे एहतिमाम कांग्रेस पार्टी और बी जे पी की पालिसीयों के ख़िलाफ़ 10 अक्टूबर को हैदराबाद के निज़ाम कॉलेज ग्राउंड पर बड़े पैमाने पर जल्सा-ए-आम मुनाक़िद किया जाएगा। यहां अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए मसरस बीवी राघवल्लू रियासती सेक्रेटरी सी पी आई एम , डाँक्टर के नारावना सेक्रेटरी रियासती सी पी आई ने ये बात बताई और कहा कि बर्क़ी तक़सीम के निज़ाम को ख़ानगी शोबे के हवाला करने की हुकूमत एक साज़िश करने के लिये कोशां है।

इन क़ाइदीन ने रियासती हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि रियासत की तक़सीम अमल में आने यह मुत्तहदा रियासत की बरक़रारी पर भी अवामी मसाइल को किसी सूरत में भी हुकूमत फ़रामोश यह नज़रअंदाज नहीं करना चाहीए। बाएं बाज़ू जमातों के क़ाइदीन ने हुकूमत को सख़्त इंतिबाह दिया कि वो हुकूमत की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों पर ख़ामोशी इख़तियार नहीं करेंगे बल्कि इन इक़दामात के ख़िलाफ़ एक जामि हिक्मत-ए-अमली इख़तियार की जाएगी। इन क़ाइदीन ने मज़ीद कहा कि कल तक राहुल गांधी को बताते हुए कांग्रेस पार्टी आइन्दा इंतेख़ाबात में कामयाबी हासिल करने की कोशिश में मसरूफ़ रही।

लेकिन प्रियंका को मैदान में उतारने की कोशिश की जा रही है जो हर किसी के लिये एक ताज्जुब की बात है। इस सिलसिले में कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन में ख़ुद काफ़ी तजस्सुस पाया जा रहा है। इन क़ाइदीन ने रियासती हुकूमत को हज़फ़ मलामत बनाते हुए कहा कि रियासत में नज़म-ओ-नसक़ का संगीन बोहरान पाया जा रहा है। लेकिन हुकूमत इस सूरत-ए-हाल पर कोई तवज्जु नहीं दे रही है। अलावा अज़ीं ओलड इज ( वज़ीफ़ा पीराना साली) भी जारी नहीं किया जा रहा है। जब कि एक तरफ़ सीमांध्र में हड़ताल एहतेजाज जारी रहने का बहाना बनाया जा रहा है। लेकिन दूसरी तरफ़ जहां बिलख़सूस इलाक़ा तेलंगाना में एहतेजाज नहीं किया जा रहा है। अभी तक वज़ीफ़ा पीराना साली जारी नहीं किया गया। इन क़ाइदीन ने हुकूमत से वज़ीफ़ा पीराना साली जारी करने इक़दामात करने का मुतालिबा किया।।

TOPPOPULARRECENT