Thursday , September 20 2018

बाएं बाज़ू मुख़ालिफ़ और ममता मुवाफ़िक़ लहरें ख़तम सी पी आई एम

अगरतला, ३१ जनवरी (यू एन आई) सी पी आई एम के जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करट ने मग़रिबी बंगाल में तृणमूल-कांग्रेस क़ियादत वाली हुकूमत पर नुक्ता चीनी करते हुए कहा है कि पिछले आठ माह के अंदर लोगों के अंदर बाएं बाज़ू के ख़िलाफ़ और ममता बनर्जी के हक़ म

अगरतला, ३१ जनवरी (यू एन आई) सी पी आई एम के जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करट ने मग़रिबी बंगाल में तृणमूल-कांग्रेस क़ियादत वाली हुकूमत पर नुक्ता चीनी करते हुए कहा है कि पिछले आठ माह के अंदर लोगों के अंदर बाएं बाज़ू के ख़िलाफ़ और ममता बनर्जी के हक़ में पैदा होने वाले जज़बात अब सर्द पड़ चुके हैं।

यहां पार्टी की बीसवीं कान्फ्रेंस के आग़ाज़ के मौक़ा पर कल एक अवामी जलसा से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि मग़रिबी बंगाल में अमन-ओ-अमान की सूरत-ए-हाल इस क़दर बिगड़ गई है कि अब तक 27 किसान वहां ख़ुदकुशी कर चुके हैं और बाएं बाज़ू की जमातों के हामीयों के ख़िलाफ़ क़तल-ओ-ग़ारतगरी का सिलसिला मुसलसल जारी है।

त्रिपुरा में हुक्मराँ सी पी एम ने इस रैली के सात आइन्दा साल के अवाइल में होने वाले असेंबली इंतेख़ाबात के पेशे नज़र अपनी मुहिम शुरू कर दी है। इस मौक़ा पर कल से शुरू हो जाने वाली चार रोज़ा रियास्ती पार्टी कान्फ्रेंस से सी पी आई एम के पोलिट ब्यूरो रुकन सीता राम यचूरी , मानक सरकार, और बरनद अकरात भी ख़िताब करेंगे।

TOPPOPULARRECENT