Monday , December 18 2017

बादल की वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात

नई दिल्ली 9 मई (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर पंजाब प्रकाश सिंह बादल ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात कर के 1984 के सिख दुश्मन फ़सादाद की एस आई टी की तरफ‌ से तहक़ीक़ात सुप्रीम कोर्ट की निगरानी करवाने की मांग की और कहा कि सख़्त कार्रवाई की जा

नई दिल्ली 9 मई (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर पंजाब प्रकाश सिंह बादल ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से मुलाक़ात कर के 1984 के सिख दुश्मन फ़सादाद की एस आई टी की तरफ‌ से तहक़ीक़ात सुप्रीम कोर्ट की निगरानी करवाने की मांग की और कहा कि सख़्त कार्रवाई की जानी चाहीए।

25 साल गुज़रने के बावजूद अभी तक कोई कार्रवाई नहीं की गई। मुलाक़ात के बाद प्रैस कान्फ़्रैंस में चीफ़ मिनिस्टर प्रकाश सिंह बादल, उनके बेटे डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर सुखबीर सिंह बादल ने कहा कि उनकी पार्टी ने हुकूमत से मांग‌ किया है कि सिख दुश्मन फ़सादाद से मुताल्लिक़ मुक़द्दमात में पैरवी के लिए सलाहकार क़ानून मुक़र्रर ना किए जाएं।

कांग्रेस लीडर जगदीश के ख़िलाफ़ भी सख़्त कार्रवाई की मांग‌ कि है। उन्होंने कहा कि हुकूमत का कहना है कि सी बी आई सज्जन कुमार को बरी करने के ख़िलाफ़ हाइकोर्ट में अपील करेगी। उन्होंने कहा कि हम ने हुकूमत से मांग‌ किया है कि सरकारी क़ान मुक़र्रर ना किए जाएं।

TOPPOPULARRECENT