बाबरी मस्जिद यौमे शहादत के पेश-ए-नज़र पुलिस की सख़्त सिक्योरिटी

बाबरी मस्जिद यौमे शहादत के पेश-ए-नज़र पुलिस की सख़्त सिक्योरिटी

हैदराबाद 06 दिसंबर : बाबरी मस्जिद शहादत की 23 वीं बरसी के मौके पर पुलिस ने शहर भर में सख़्त चौकसी इख़तियार करली है और सख़्त तरीन सयान्ती इंतेज़ामात किए गए हैं। माज़ी के वाक़ियात और तजुर्बात को मद्द-ए-नज़र रखते हुए पुलिस ने पुराने शहर में नई हिक्मत-ए-अमली इख़तियार करते हुए हस्सास-ओ-इंतेहाई हस्सास इलाक़ों को अमलन अपनी गिरिफ़त में ले लिया है।

इस के अलावा रूडी शीटरस को पुलिस ने पाबंद कर दिया और किसी भी किस्म की ग़ैर समाजी हरकत पर उन्हें सख़्त-गीर नताइज का इंतिबाह दिया गया है। जब के कमिशनर पुलिस हैदराबाद ने 7 दिसंबर तक शहर में इमतिनाई अहकामात को नाफ़िज़ करते हुए अहकामात जारी करदिए। इस ख़सूस में डी सी पी साउथ ज़ोन सत्य नाराय‌ना ने बताया कि ज़ाइद पुलिस को तलब कर लिया गया है और तमाम इलाक़ों में चौकसी इख़तियार करली गई है।

उन्होंने बावर करते हुए कहा कि बंद मनाने के लिए ज़बरदस्ती करने और ख़ुशी का इज़हार करते हुए अमन को बिगाड़ने वालों को किसी सूरत बख़्शा नहीं जाएगा। उन्होंने बताया कि सिटी पुलिस के लिए शहर का अमन और अवाम की हिफ़ाज़त अहम है और इस में ख़लल पैदा करने और अमन को बिगाड़ने वालों के ख़िलाफ़ पुलिस कार्रवाई करेगी ।

Top Stories