Wednesday , December 13 2017

बाबा नगर- बहता पानी खुले नाले अवाम परेशान

हैदराबाद 16 । नवंबर : ( प्रैस नोट ) : हाफ़िज़ बाबा नगर यूथ वीलफ़ीर एसोसी एष्ण के सदर अबदु अलीम ने सहाफ़त को जारी करदा ब्यान में बताया कि हलक़ा असमबली चंदरायन गुट्टा के इलाक़ा हाफ़िज़ बाबा नगर का ऐच बलॉक ,मुसलसल दो महीनों से महिकमा आ बरसान

हैदराबाद 16 । नवंबर : ( प्रैस नोट ) : हाफ़िज़ बाबा नगर यूथ वीलफ़ीर एसोसी एष्ण के सदर अबदु अलीम ने सहाफ़त को जारी करदा ब्यान में बताया कि हलक़ा असमबली चंदरायन गुट्टा के इलाक़ा हाफ़िज़ बाबा नगर का ऐच बलॉक ,मुसलसल दो महीनों से महिकमा आ बरसानी और बलदिया की अदमे तवज्जो के सबब ख़सताहाली का शिकार है । सद फ़ीसद मुस्लिम आबादी वाले इस इलाक़े में बुनियादी सहूलतों का फ़ुक़दान है जगह जगह कूड़ा क्रिकेट और कचरे का अंबार पड़ा हुआ है जिस की वजह से बदबू और ताफ़्फ़ुन फैल रहा है ।

आ बरसानी बोर्ड की लापरवाही के सबब पेशतर मुहल्ले जात गढ़ों और खड्डों में तबदील होगए हैं । मुसलसल दो महीने से गंदे नालों का पानी उबलने से सड़क पर जमा होरहा है जिस से अवाम को शदीद मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा है । ये गंदे नाले का पानी उम्र कॉलोनी से फ़रह हाई स्कूल के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में सड़कों पर जमा होजाता है । इस सड़क पर पैदल चलने वाले राहगीरों और ज़ईफ़ हज़रात को काफ़ी दुशवारीयों का सामना करना पड़ता है और इस सड़क पर दो स्कूल मौजूद हैं स्कूली बच्चों को भी मुश्किलात पेश आती हैं ।

इस के इलावा स्टरीट लाइट्स नाकारा होजाने से कई हादिसात पेश आरहे हैं । गंदे पानी के उबलने से वबाई अमराज़ फैलने का ख़दशा है और इस इलाक़े में मच्छरों की बोहतात होगई है । हाफ़िज़ बाबा नगर यूथ वीलफ़ीर एसोसी उष्ण की जानिब से बार-बार तवज्जा दिलाने के बावजूद अर्बाब मजाज़ इस जानिब मुतवज्जा होने को तैय्यार नहीं कोई नागहानी वाक़िया हाफ़िज़ बाबा नगर में पेश आता है तो इस की रास्त ज़िम्मेदारी महिकमा आ बरसानी के ज़िम्मेदारों पर आइद होगी ।।

TOPPOPULARRECENT