बायां महाज़ त्रिपुरा के अवाम की ज़िंदगी बेहतर बनाने में नाकाम :चिदम़्बरम

बायां महाज़ त्रिपुरा के अवाम की ज़िंदगी बेहतर बनाने में नाकाम :चिदम़्बरम

कमल पर 13 फरव‌री : मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस पी चिदम़्बरम ने आज बायां महाज़ हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि वो मर्कज़ से फंड्स हासिल करने के बावजूद त्रिपुरा के अवाम की ज़िंदगी का मयार बेहतर बनाने में नाकाम रही । वो एक इंतिख़ाबी जलसा से ख़िताब कररहे थे उन्होंने कहा कि हम ने रियासत को काफ़ी फंड्स दिए हैं बायां महाज़ हुकूमत मुसलसल चार मीयादों की तकमील करचुकी है लेकिन रियासत में मियार-ए-ज़िंदगी बेहतर बनाने में नाकाम रही ।

उन्होंने कहा कि त्रिपुरा मुल्क की ग़रीब तरीन रियासत है जहां के 67 फ़ीसद अफ़राद ख़त गरीबी की सतह से नीचे ज़िंदगी गुज़ारते हैं । उन्होंने यकीन‌ दिया कि कांग्रेस इंतिख़ाबी मंशूर पर लफ़्ज़ ब लफ़्ज़ अमल किया जाएगा और बेरोज़गारी के मसाइल की यकसूई की जाएगी अगर रियास्ती अवाम कांग्रेस पार्टी को बरसर-ए-इक्तदार लाएंगे।

कोहेमा से मौसूला खबर‌ के बमूजब नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी और वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी 23 फ़बरोरी के रियास्ती एसेंबली इंतिख़ाबात में कांग्रेस की इंतिख़ाबी मुहिम में शिरकत करेंगे ।राहुल गांधी 14 फ़बरोरी को कोहेमा पहुंचेंगे और मौन और टीनसनघ जिला में इंतिख़ाबी मुहिम चलाईंगे । एन पी सी सी जनरल सेक्रेटरी नीडोकल सूफ़ी ने कहा कि ए के अनटोनी 16 फरव‌री को पहुंचेंगे और ज़िला फेक में इंतिख़ाबी जलसा से ख़िताब करेंगे ।

Top Stories