Tuesday , December 12 2017

बायो डाईओरसटी कान्फ़्रैंस के अख़राजात की तहक़ीक़ात( जांच‌) ज़रूरी

हैदराबाद ।३१ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) गुज़श्ता दिनों मुनाक़िद हुई COP-11 कान्फ़्रैंस के अख़राजात की आला सतही कमेटी के ज़रीया तहक़ीक़ात करवाई जानी चाहिए । तलगोदीशम फ़्लोर लीडर मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद मिस्टर सिंघी रेड्डी सरी

हैदराबाद ।३१ अक्टूबर (सियासत न्यूज़) गुज़श्ता दिनों मुनाक़िद हुई COP-11 कान्फ़्रैंस के अख़राजात की आला सतही कमेटी के ज़रीया तहक़ीक़ात करवाई जानी चाहिए । तलगोदीशम फ़्लोर लीडर मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद मिस्टर सिंघी रेड्डी सरीनवास रेड्डी ने आज ये मुतालिबा(मांग‌) किया । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद ने ग्लोबल बायो डाईओरसटी कान्फ़्रैंस के लिए जो फंड्स ख़र्च किए हैं इस में बड़े पैमाने पर बदउनवानीयाँ की गयों हैं । उन्हों ने बताया कि कान्फ़्रैंस के इनइक़ाद(आयोजन‌) के लिए जो अख़राजात दिखाए जा रहे हैं उन की आला सतही तहक़ीक़ात( जांच‌) करवाए जाने की ज़रूरत है ।

चूँकि कई एक इल्ज़ामात(आरोपो) कान्फ़्रैंस के अख़राजात पर लगाए जा रहे हैं और इस सिलसिले में कई मिसालें पेश की जाने लगी हैं । मिस्टर सिंघी रेड्डी सरीनवास रेड्डी ने बताया कि जिस मुक़ाम पर कान्फ़्रैंस का इनइक़ाद अमल में आया वो अम्मार प्रापर्टीज़ की ख़ानगी जायदाद है और इस जायदाद के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के जानिब से जो तरक़्क़ीयाती काम अंजाम दिए गए हैं इस से ख़ानगी जायदाद के मालकीयन को फ़ायदा पहूँचा है । फ़्लोर लीडर तेलगुदेश‌म पार्टी ने बताया कि आम आदमी केलिए ख़र्च करने मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद के पास पैसा नहीं है जबकि आम आदमी कई वबाई अमराज़ में मुबतला(ग्रस्त‌) होकर परेशानीयों का सामना कर रहा है ।

मगर सैंकड़ों करोड़ रुपय मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद में हाईटेक सिटी और साइबर आबाद के इलाक़ों में ख़र्च करते हुए ख़ानगी जायदादों के मालकीयन को फ़ायदा पहूँचा या है । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि बलदिया अवामी मसाइल को हल करने के बजाय दौलतमंदों बिलख़सूस हैदराबाद इंटरनैशनल कनवेनशन सैंटर के मालकीयन को फ़ायदा पहूँचाने पर ज़्यादा तवज्जा मर्कूज़ किए हुई थी ।

उन्हों ने बताया कि पुराने शहर के अवाम वबाई अमराज़ बिलख़सूस डेंगू , स्वाइन फ़लू जैसे ख़तरनाक अमराज़ से परेशान हैं लेकिन मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद की जानिब से उन वबाई अमराज़ को फैलने से रोकने केलिए कोई मूसिर इक़दामात नहीं किए गए । जबकि कान्फ़्रैंस के कामयाब इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने केलिए कान्फ़्रैंस के इख़तताम(अंत/समाप्ति) पर शहर में तरक़्क़ीयाती कामों के नाम पर मुख़्तलिफ़ (विभिन्न‌)काम जारी रखे गए ।

जबकि पुराने शहर को यकसर नज़रअंदाज कर दिया गया । मिस्टर सिंघी रेड्डी सरीनवास रेड्डी ने सदरतलगोदीशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू पर तन्क़ीदों() को बेजा क़रार देते हुए कहा कि मिस्टर नायडू ने रियासत के लिए जो तरक़्क़ीयाती इक़दामात किए हैं इस के मुताल्लिक़ अवाम(जनता) अच्छी तरह से जानते हैं । बरसर-ए-इक़तिदार जमात तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत में अंजाम दिए गए तरक़्क़ीयाती इक़दामात के समरात हासिल कर रही है ।

TOPPOPULARRECENT