Monday , December 11 2017

बारकस हमला केस:अदालत में अकबर ओवैसी की हाज़री

हैदराबाद 23 फ़रवरी: रुकने असेंबली अकबरुद्दीन ओवैसी आज अदालत में पेश हुए और उन पर हमले से मुताल्लिक़ मुक़द्दमे में बयान दर्ज करवाया। साथ ही एडीशनल चीफ़ मेट्रोपोलिटन मजिस्ट्रेट के मीटिंग पर इस मुक़द्दमे की समाअत जारी है।

अदालत के अहाते में ग़ैरमामूली सेक्योरिटी इंतेज़ामात रखे गए क्युं कि एक ही वक़्त अकबर ओवैसी और हमले के मुबय्यना साज़िशी मुहम्मद पहलवान और उनके साथी भी अदालत में मौजूद थे। कोर्ट रुम में दोनों फ़रीक़ैन की मौजूदगी पर मुअज़्ज़िज़ जज ने अकबर अओवैसी का बयान रिकार्ड क्या। इस मौके पर कोर्ट रुम के बाहर भी सख़्त सेक्योरिटी इंतेज़ामात थे और दोनों फ़रीक़ैन के हामी भी मौजूद थे।

हमले के बाद शायद ये पहला मौक़ा था जब अकबर ओवैसी और मुहम्मद पहलवान का सामना हुआ। अगरचे के पुलिस ने दोनों ग्रुपस के बीच् सेक्योरिटी का हिसार रखा था अदालत के अहाते में मौजूदा अवाम में काफ़ी बेचैनी देखि गइ। वकील ने अकबर ओवैसी से हमला और मुबय्यना साज़िश में शामिल् अफ़राद के बारे में सवालात किए। उन्होंने अदालत को बताया कि वो मुहम्मद पहलवान और उनके साथीयों को जानते हैं और उनकी तरफ से धमकी की इत्तेला मिलने पर उन्होंने केस दर्ज करवाया। बयान की तकमील के बाद अदालत ने आइन्दा समाअत 25 फ़रव‌री को मुक़र्रर की है।

TOPPOPULARRECENT