Tuesday , December 12 2017

बारिश की तकालीफ़ से अवाम को बचाने राहती इक़दामात

हैदराबाद 23 सितम्बर: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने बलदी, बिजली और आबरसानी के ओहदेदारों को हिदायत दी है कि शहर में जारी मूसलाधार बारिश के बाइस अवाम को तकालीफ़ से बचाने के लिए हंगामी तौर पर इक़दामात करें।

उन्होंने पुराने शहर के नशीबी इलाक़ों पर ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ करने और नालों की सफ़ाई की हिदायत दी ताकि पानी घरों में दाख़िल ना हो। उन्होंने ओहदेदारों को सलाह दि कि वो अवामी शिकायात मौसूल होते ही फ़ौरी तौर पर अपने स्टाफ को मुतहर्रिक कर दें ताकि नुक़्सानात से बचा जा सके।

उन्होंने कहा कि सड़कों पर पानी जमा होने से ना सिर्फ ट्रैफ़िक का बहाव मुतास्सिर हो रहा है बल्कि सड़कों को भी नुक़्सान पहुंच रहा है। बारिश के पानी के बहाव के बाद मिट्टी और रेत की फ़ौरी सफ़ाई के सिलसिले में उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी।

पुराने शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से अवाम ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को बारिश से होने वाली दुशवारीयों से वाक़िफ़ किराया। कई नशीबी इलाक़ों में बारिश का पानी मकानात में दाख़िल हो गया और बलदिया के हुक्काम ने पहुंच कर पानी की निकासी करवाई। उन्होंने बताया कि शहर की सूरते हाल पर चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी-ओ-बलदी नज़म-ओ-नसक़ के टी रामा राव‌ ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ किए हुए हैं और ओहदेदारों को वक़तन फ़वक़तन हिदायात जारी की जा रही हैं।

TOPPOPULARRECENT