Saturday , December 16 2017

बारिश के सबब ज़ू पार्क बंद कर दिया गया

People look at a White tiger at Nehru Zoological Park, where large number of People turned-up during the Summer Holiday seasons, and is open for public even on Weekly holiday on Monday also, in Hyderabad on Sunday. Pic:Style Photo Service.

हैदराबाद 17 सितम्बर: नेहरू जूलॉजिकल पार्क बारिश के सबब आज भी बंद रहा और ज़ू पार्क में पानी दाख़िल होजाने के सबब जानवरों के तहफ़्फ़ुज़ को लाहक़ ख़तरात का जायज़ा लिया जा रहा है। शहर में हुई तेज़ बारिश के सबब मीर आलिम तालाब के लबरेज़ होने और पानी ज़ू पार्क में दाख़िल होने के सबब ज़ू पार्क बंद रहा।

माहिरीन हैवानात ने ज़ू क़े जानवरों की सेहत का जायज़ा लिया और इस बात की इत्मिनान हासिल की के जानवर किसी बीमारी का शिकार नहीं हुए हैं। बताया जाता है के ड्रेनेज और तालाब के पानी के दाख़िल होने के सबब ज़ू इंतेज़ामीया ने फ़ौरी बलदिया को मतला करते हुए मदद तलब की और हिफाज़त इक़दामात का आग़ाज़ कर दिया गया ताकि जूलॉजिकल पार्क में मौजूद जानवरों को महफ़ूज़ किया जा सके।

जूलॉजिकल पार्क के उक़बी हिस्से में जहां सफ़ारी पार्क है इस इलाके में पानी दाख़िल होजाने के सबब पिछ्ले माह सफ़ारी पार्क को बंद करना पड़ा था लेकिन इस मर्तबा जूलॉजिकल पार्क के कई इलाक़े झील का मंज़र पेश कर रहे थे जिसके सबब ज़ू पार्क ही बंद कर दिया गया।

शहर में जारी हल्की-ओ-तेज़ बारिश के सबब पैदा शूदा सूरते हाल को देखते हुए ज़ू से बारिश के पानी की निकासी के इंतेज़ामात को बेहतर बनाने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT