Tuesday , November 21 2017
Home / India / बारिश से मुताल्लिक़ वाक़ियात में जुमला 347 अम्वात

बारिश से मुताल्लिक़ वाक़ियात में जुमला 347 अम्वात

चेन्नई: तामिलनाडू में गुज़िशता माह अक्टूबर से अब तक बारिश से मुताल्लिक़ वाक़ियात में तक़रीबन‌ 347 अफ़राद हलाक हो गए। रियासती हुकूमत ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि एक‌ अक्टूबर से अब तक 347 इन्सानी जानें ज़ाए हो गईं। जब कि 17.64 लाख अफ़राद को बचा लिया गया और 6605 अफ़राद को रीलीफ़ कैंपों में मुंतक़िल किया गया।

दरें असनाए हुकूमत ने मुतासरीन की बाज़ आबादकारी के इक़दामात में तेज़ी पैदा कर दी है बताया है कि 1.28 करोड़ ग़िज़ाई पैकिट्स तक़सीम किए गए और 1.11 लाख ख़ानदानों में इमदाद की तक़सीम के लिये 67.47 करोड़ रुपये जारी कर दिए गए हैं। सरकारी आलामिया में बताया गया कि फ़ौज के 2 कालम , एन डी आर एफ की 48 टीमें , बहरीया और साहिली गार्ड्स के 400 अहलकार इंडियन एय‌र फ़ोर्स के 5 हेलीकॉप्टर को बचाव‌ और इमदादी काराइयों के लिये तलब किया गया था जब कि 590 टन दूध का पाउडर तक़सीम और ख़वातीन को 4.05 लाख सैनिटरी नपकिन सरबराह किए गए।

वाज़िह रहे कि शुमाल मशरिक़ी मानसून की धुआँ-धार बारिश से रियासत में बिलख़सूस चेन्नई कांची पोरम , तरेवलोरो और कडलोरो में ज़बरदस्त तबाही मचा दी थी । चीफ मिनिस्टर जयललिता जिन्होंने क़बल अज़ीं 8,148 करोड़ के नुक़्सानात का तखमीना लगाया था। मर्कज़ी हुकूमत से ये मुतालिबा किया कि नाक़ाबिल बयान तबाह कार्यों के पेशे नज़र हालिया बारिश और सैलाब को क़ौमी आफ़ात-ए-समावी क़रार दिया जाये और ये मुतालिबा किया था कि मकानात और गाड़ियों के खरीदारों से कर्ज़ों की वसूली पर इमतिना और मुतासरीन को कर्जे़ फ़राहम किए जाएं।

TOPPOPULARRECENT