Monday , December 18 2017

बार्सीलोना का मुक़ाबला ड्रा – मेसी का एक और रेकॉर्ड

मेडरेड 1 अप्रैल : इस्पानष फुटबॉल लीग में लियोनल मेसी ने एक और मैच में गोल करते हुए अपने रेकॉर्ड को 19 वीं मेच तक पहूँचा लिया है ताहम उनकी टीम बार्सीलोना का मुक़ाबला सील‌टा वेगू के ख़िलाफ़ 2 – 2 से ड्रा रहा । हालाँकि से लुटा वेगू की टीम में इस के अहम खिलाड़ी शामिल नहीं थे लेकिन इसने बेहतरीन अंदाज़ में मुक़ाबला किया और बार्सीलोना को नाक़ाबिल-ए-शिकस्त सबक़त हासिल करने का मौक़ा नहीं दिया ।

सील‌टा के लिए नाटकसो इंसा ने बेहतरीन गोल करते हुए सबक़त दिलाई थी ताहम बार्सीलोना की जानिब से हाफ टाइम से क़बल एक गोल करते हुए स्कोर बराबर‌ करलिया गया । सील‌टा के गोल के पाँच मिनट बाद ही लियोनल मेसी ने एक बार फिर अपनी टीम के लिए बेहतरीन मुज़ाहरे करते हुए एक गोल किया और स्कोर बराबर करदिया था ।

ये मुसलसल 19 वां मैच है जिस में लियोनल मेसी ने गोल स्कोर किया है । ये लियोनल मेसी का जारीया लीग सीज़न का 43 वां गोल था और वो एक और मर्तबा वर्ल्ड पलेय‌र आफ़ दी आवर एवार्ड के करीब पहूंच गए हैं । मुसलसल 19 वीं मैच में गोल करते हुए वो इस्पानष लीग के मुसलसल मेचस में हर मुख़ालिफ़ टीम के ख़िलाफ़ गोल स्कोर करने वाले पहले खिलाड़ी बन गए हैं ।

मेसी के शानदार मुज़ाहरे के बावजूद बार्सीलोना की टीम सील‌टा के ख़िलाफ़ कामयाबी हासिल नहीं करसकी और टीम के अस्सिटेंट मैनेजर जोरडी रोरा का कहना था कि टीम में शख़्सी रिकार्डज़ से ज़्यादा टीम की कामयाबी की अहमियत है ।

उन्होंने कहा कि वो समझते हैं कि टीम ने इस बेहतर अंदाज़ में मुक़ाबला नहीं किया जिस तरह से उसे खेलते हुए कामयाबी हासिल करनी चाहीए थी । उन्होंने कहा कि वो किसी एक खिलाड़ी की गलतियों पर रोशनी डालने की बजाय ये कहेंगे सारी टीम ने तवक़्क़ो के मुताबिक़ मुज़ाहरा नहीं किया है ।

TOPPOPULARRECENT