Saturday , December 16 2017

बाल ठाकरे की यादगार के लिए क़ानून की परवाह नहीं करेंगे : मनोहर जोशी

नासिक, २७ नवंबर ( एजेंसी) मुंबई के शिवा जी पार्क में बाल ठाकरे की यादगार क़ायम करने अपने मुतालिबा में शिद्दत पैदा करते हुए शिवसेना ने कहा कि अगर यादगार क़ायम करने में कोई क़ानूनी दुश्वारियां भी हो तो पार्टी उन की परवाह नहीं करेगी ।

नासिक, २७ नवंबर ( एजेंसी) मुंबई के शिवा जी पार्क में बाल ठाकरे की यादगार क़ायम करने अपने मुतालिबा में शिद्दत पैदा करते हुए शिवसेना ने कहा कि अगर यादगार क़ायम करने में कोई क़ानूनी दुश्वारियां भी हो तो पार्टी उन की परवाह नहीं करेगी । पार्टी के सीनीयर क़ाइद और साबिक़ वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्रा मनोहर जोशी ने कहा कि बाला साहिब की यादगार क़ायम करने में अगर क़ानूनी मुश्किलात पेश आ रही हैं तो हमें उसकी क़तई परवाह नहीं है ।

काली दास आडीटोरीयम में ठाकरे के लिए मुनाक़िदा एक ताज़ियती इजलास में शिरकत के बाद वो अख़बारी नुमाइंदों से बात कर रहे थे । याद रहे कि मनोहर जोशी ही वो पहले क़ाइद हैं जिन्होंने शिवा जी पार्क में बाल ठाकरे की यादगार क़ायम करने का मुतालिबा किया था क्योंकि यहीं पर ठाकरे पार्टी रैलियों से ख़िताब किया करते थे ।

मनोहर जोशी ने बात करते हुए वज़ीर-ए-आला पृथ्वी राज चौहान के इस बयान का भी हवाला दिया जहां उन्होंने कहा कि ठाकरे की यादगार क़ायम करने के लिए हुकूमत महाराष्ट्रा किसी भी क़ानूनी या ज़ाबता की ख़िलाफ़वर्ज़ी की मुर्तक़िब नहीं हो सकती ।

दूसरी तरफ़ उन्होंने ये भी कहा था कि शिवा जी पार्क में ठाकरे की यादगार क़ायम करने केलिए उन्हें कोई तजवीज़ या दरख़ास्त मौसूल नहीं हुई है।

TOPPOPULARRECENT