Monday , December 18 2017

बाल ठाकरे के अर्थी जुलूस की वजह मुंबई बंद पर एतराज़

मुंबई, २० नवंबर:(एजेंसीज़)शिवसेना सरबराह बाल ठाकरे के अर्थी जुलूस पर मुंबई में बंद के ताल्लुक़ से फेसबुक पर सवाल उठाने की पादाश में दो लड़कीयों को गिरफ़्तार कर लिया गया । यही नहीं बल्कि शिव सैनिकों ने उन के चचा के क्लीनिक पर भी हमला कर

मुंबई, २० नवंबर:(एजेंसीज़)शिवसेना सरबराह बाल ठाकरे के अर्थी जुलूस पर मुंबई में बंद के ताल्लुक़ से फेसबुक पर सवाल उठाने की पादाश में दो लड़कीयों को गिरफ़्तार कर लिया गया । यही नहीं बल्कि शिव सैनिकों ने उन के चचा के क्लीनिक पर भी हमला कर दिया थाने में ये गिरफ़्तारी अमल में आई ।

इसके ख़िलाफ़ मुख़्तलिफ़ गोशों से आवाज़ें उठाई जा रही है । प्रेस कौंसल आफ़ इंडिया सरबराह मारकंडे काटजू ने गिरफ़्तारी में मुलव्वस पुलिस ओहदेदारों के ख़िलाफ़ फ़ौरी कार्रवाई का मुतालिबा किया । कांग्रेस ने कहा कि लड़कीयों के ख़िलाफ़ पुलिस मुक़द्दमा नामुनासिब है और तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि हुकूमत महाराष्ट्रा ज़रूरी इक़्दामात करेगी ।

इन दो लड़कीयों शाहीन और रेनू को आज 14 दिन के लिए अदालती तहवील में दे दिया गया था ताहम शख़्सी मुचल्का की तामील पर उन की ज़मानत मंज़ूर की गई । शाहीन धादा को उस वक़्त गिरफ़्तार किया गया जब इसने सोश्यल नेटवर्किंग साईट पर बाल ठाकरे के कल अर्थी जुलूस के मौक़ा पर मुंबई में बंद मनाने की मुख़ालिफ़त की ।

इस ने कहा कि हमें ठाकरे की अर्थी जुलूस के लिए बंद नहीं मनाना चाहीए था हमें भगत सिंह और सुखदेव को याद करना चाहीए । शाहीन धादा की सहेली रेनू ने भी फेसबुक पर इसी तरह का तब्सिरा किया । मुक़ामी शिवसेना लीडर की शिकायत पर इन दोनों की गिरफ़्तारी अमल में आई ।

बादअज़ां तक़रीबन 40 शिव सैनिकों पर मुश्तमिल ग्रुप ने शाहीन धादा के चचा के आर्थोपेडिक हॉस्पिटल को निशाना बनाया और लूट मार मचाई । ताहम इस हमला के सिलसिला में कोई गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई । मारकंडे काटजू ने चीफ़ मिनिस्टर महाराष्ट्रा पृथ्वी राज चौहान को ज़रीया ई मेल ख़बरदार किया कि मुताल्लिक़ा पुलिस ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई ना करने की सूरत में क़ानूनी अवाक़िब-ओ-नताइज का सामना करना पड़ेगा ।

कांग्रेस तर्जुमान संदीप दीक्षित ने भी लड़कीयों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा के इंदिराज को नामुनासिब क़रार दिया ।महाराष्ट्रा डायरेक्टर आफ़ पुलिस संजीव दयाल ने इस वाक़िया की तहक़ीक़ात का हुक्म दिया है ।

TOPPOPULARRECENT