Sunday , December 17 2017

बिन ग़ाज़ी के अहम फ़ौजी अड्डा पर लीबिया के इस्लाम पसंदों का क़ब्ज़ा

इस्लामी ग्रुप्स ने ख़ुसूसी अफ़्वाज के हेडक्वार्टर्स वाक़े बिन ग़ाज़ी पर क़ब्ज़ा कर लिया है जबकि फ़ौज के साथ उन की झड़प में 35 फ़ौजी हलाक हो गए। पूरा मुल्क गहरी लाक़ानूनीयत की गिरिफ़त में आ गया है। इस्लाम पसंदों और जिहादीयों के इत्तिहाद ने ए

इस्लामी ग्रुप्स ने ख़ुसूसी अफ़्वाज के हेडक्वार्टर्स वाक़े बिन ग़ाज़ी पर क़ब्ज़ा कर लिया है जबकि फ़ौज के साथ उन की झड़प में 35 फ़ौजी हलाक हो गए। पूरा मुल्क गहरी लाक़ानूनीयत की गिरिफ़त में आ गया है। इस्लाम पसंदों और जिहादीयों के इत्तिहाद ने एलान किया कि अहम फ़ौजी अड्डा पर कल क़ब्ज़ा कर लिया गया है।

सरकारी फ़ौज के ओहदेदार ने भी इस इत्तिला की तौसीक़ करदी। अंसारुल शरईया को दहश्तगर्द तंज़ीम क़रार देते हुए अमरीका ने अपनी स्याह फ़ेहरिस्त में शामिल कर दिया है। फेसबुक पर कई तस्वीरें शाय की गई हैं जिन में हथियारों और असलहा के ज़ख़ीरों की नुमाइश की गई है जो मुबैयना तौर पर जिहादीयों ने फ़ौजी अड्डा से हासिल किए हैं।

लीबिया के हिलाल अह्मर ने कहा कि उसे फ़ौजी अड्डा से 35 फ़ौजीयों की नाशें दस्तयाब हुई हैं। इमकान हैकि अड्डा पर मज़ीद नाशें होंगी। हिलाल अह्मर के तर्जुमान मुहम्मद अल मसराती ने कहा कि बिन ग़ाज़ी में झड़पों के दौरान हफ़्ता से अब तक तक़रीबन 60 इंसानी जानें ज़ाए हो चुकी हैं।

ख़ुसूसी अफ़्वाज कर्नल वांस अबू क़मज़ा के ज़ेरे क़ियादत कई हमलों के बाद पस्पाई अख़्तियार करली है। कई ममालिक बाशमोल पुर्तगाल, नीदरलैंड्स, कैनेडा, बुल्ग़ारिया ने अपने सिफ़ॉरतख़ाना बंद कर दिए हैं और अपने अमले का तख़्लिया करवा दिया है।

TOPPOPULARRECENT