Tuesday , December 12 2017

बिन ग़ाज़ी में बम धमाके, 36 फ़ौजी हलाक, 71 ज़ख़्मी

लीबिया में मुख़्तलिफ़ अस्करी ग्रुपों और फ़ौज के दरमयान ताज़ा तसादुम के नतीजे में कम से कम 36 फ़ौजी हलाक और 71 ज़ख़्मी हो गए हैं। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारों की रिपोर्ट्स के मुताबिक़ जुमेरात की शाम बाग़ीयों के ज़ेरे कंट्रोल मुल्क के दूसरे बड़े

लीबिया में मुख़्तलिफ़ अस्करी ग्रुपों और फ़ौज के दरमयान ताज़ा तसादुम के नतीजे में कम से कम 36 फ़ौजी हलाक और 71 ज़ख़्मी हो गए हैं। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारों की रिपोर्ट्स के मुताबिक़ जुमेरात की शाम बाग़ीयों के ज़ेरे कंट्रोल मुल्क के दूसरे बड़े शहर बिन ग़ाज़ी में बनीना हवाई अड्डे और उस के गुर्दोपेश में खूँरेज़ झड़पें, बम धमाके और बराहे रास्त फायरिंग हुई जिस के नतीजे में तीन दर्जन फ़ौजी हलाक और 70 से ज़ाइद ज़ख़्मी हो गए।

लीबिया की स्पेशल फ़ोर्सेस के तर्जुमान ने बताया कि जुमेरात के रोज़ बिन ग़ाज़ी में मुबैयना तौर पर इस्लामी शिद्दत पसंदों की जानिब से तीन कार बम धमाके किए गए जिन में तीन दर्जन फ़ौजी हलाक हो गए।

इस के इलावा फ़ौज और शिद्दत पसंदों के दरमयान ग़ैर मामूली झड़पें अब भी जारी हैं। याद रहे कि लीबिया में मुख़्तलिफ़ अस्करी ग्रुपों और फ़ौज के दरमयान ताज़ा तसादुम एक ऐसे वक़्त में हुआ है जब पार्लीयामेंट में शामिल मुख़्तलिफ़ुल ख़्याल धड़ों ने तमाम मसाइल बातचीत के ज़रीये हल करने पर इत्तिफ़ाक़ किया है।

मुबस्सिरीन के मुताबिक़ उस नौईयत की कार्यवाईयों से मुफ़ाहमती अमल तात्तुल का शिकार हो सकता है।

TOPPOPULARRECENT