Tuesday , January 16 2018

बिहारी मज़दूर की पंजाब में हलाकत पर चीफ़ मिनिस्टर बिहार बरहम

पटना: एक वीडियो झलकी जिसमें बिहार से पंजाब नक़ल मुक़ाम करने वाले एक मज़दूर की मुबय्यना ज़द्द-ओ-कूब के ज़रिये हलाकत पर बरहमी ज़ाहिर करते हुए चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार ने अपने ओहदेदारों से ख़िताब करते हुए कहा कि वो इस मामले को पंजाब के अपने हम मंसूबों से रुजू करें और उनसे महलूक के अरकाने ख़ानदान के लिए हर मुम्किन इमदाद हासिल करें।

एक वीडियो कल्पि में कारख़ाने के मालिक की एक मज़दूर को ज़द-ओ-कूब का वाक़िया दिखाया गया है। मज़दूर की शनाख़्त राम सिंह की हैसियत से की गई है। ये कल्पि टीवी चैनल्स पर भी दिखाई गई और कल सोशल मीडिया पर भी पेश की गई। मुबय्यना तौर पर राम सिंह को रस्सियों के ज़रिये उल्टा लटकाकर कारख़ाने के मलिक और इस के साथीयों ने बेरहमी से मारपीट की थी।

राम सिंह पर मालिक ने चोरी का इल्ज़ाम आइद किया था। नीतीश कुमार की हिदायत पर उनके सेक्रेटरी ने ये मामला चीफ़ मिनिस्टर पंजाब के प्रिंसिपाल सेक्रेटरी और दीगर ओहदेदारों से रुजू किया और दरख़ास्त की कि मोहलिक के ख़ानदान को हरमुमकिन इमदाद और तआवुन फ़राहम किया जाये।

अपने एक सहाफ़ती बयान में हकूमत-ए-पंजाब ने हुकूमत बिहार के ओहदेदारों को तयक़्क़ुन दिया कि हर मुम्किन माली मदद और दीगर इमदाद मोहलिक के अरकान ख़ानदान को फ़राहम की जाएँगी और ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT