Monday , December 11 2017

बिहार अरब के नतीजे में ख़लीजी हुकूमतें भी तबदील होंगी: तलमीज़ अहमद

मग़रिबी एशिया उमोर के सरकरदा माहिर तलमीज़ अहमद ने कहा हैके 2011 बिहार अरब के बाद बड़े पैमाने पर तबदीली की लहर शुरू हुई है और इस के नतीजे में ख़लीजी मुमलकतों में हुक्मरानी भी तबदील होगी। उन्होंने कहा कि ये तबदीली यक़ीनी है लेकिन वो फ़िलहा

मग़रिबी एशिया उमोर के सरकरदा माहिर तलमीज़ अहमद ने कहा हैके 2011 बिहार अरब के बाद बड़े पैमाने पर तबदीली की लहर शुरू हुई है और इस के नतीजे में ख़लीजी मुमलकतों में हुक्मरानी भी तबदील होगी। उन्होंने कहा कि ये तबदीली यक़ीनी है लेकिन वो फ़िलहाल ये नहीं बता सकते कि एसा कब होगा, इस के लिए पाँच साल या दस साल भी होसकते हैं।

तलमीज़ अहमद जिन्होंने मुख़्तलिफ़ ममालिक में हिंदुस्तानी सफ़ीर की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दें और जिन्हें सऊदी अरब में दो मर्तबा इस ओहदे पर फ़ाइज़ रहने का मौक़ा मिला, मौलाना आज़ाद नेशनल उर्दू यूनीवर्सिटी तलबा-ओ-स्टाफ़ से ख़िताब कररहे थे। उन्होंने बिहार अरब के चार साल बाद उनवान से ख़िताब करते हुए कहा कि जो लोग ये समझते हैंके मिस्र में हुकूमत की माज़ूली या शाम और यमन में बदलते हालात की वजह से बिहार अरब का दौर ख़त्म होचुका है तो वो हक़ीक़त का समना करने में नाकाम रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT