Friday , December 15 2017

बिहार असेम्बली में वज़ीर-ए-सेहत ग़ुस्से से बेक़ाबू

पटना: अपोज़िशन बीजेपी ने आज एक और ज़िमनी सवाल पूछने पर पार्टी के रुकन असेम्बली पर वज़ीर-ए-सेहत तेज प्रताप यादव की चीख़-ओ-पुकार के ख़िलाफ़ एतराज़ किया। जब कि वो एक और रुकन असेम्बली की सवाल का जवाब दे रहे थे। ऐवान असेम्बली में वक़फ़ा सिफ़र के दौरान वज़ीर-ए-सेहत इस वक़्त बरहम हो गए जब बीजेपी रुकन असेम्बली विजय‌ सिन्हा ने एक दूसरा ज़िमनी सवाल कर दिया।

वज़ीर मौसूफ़ उस वक़्त प्राइमरी हेल्त सेंटर्स‌ पर जेडियू के रुकन वीरेंद्र कुमार सिंह के सवाल का जवाब दे रहे थे। मिस्टर तेज प्रताप यादव जो कि आरजेडी सरबराह लालू यादव के फ़र्ज़ंद हैं बीजेपी रुकन असेम्बली प्रिय कहते हुए बरस पड़े कि वो बे-जा मुदाख़िलत कर रहे हैं जब वो दूसरे रुकन असेम्बली के सवाल का जवाब दे रहे हैं।

बीजेपी रुकन असेम्बली और साबिक़ अपोज़िशन लीडर नंदकिशोर यादव ने शदीद एतराज़ किया और कहा कि वज़ीर मौसूफ़ को ये मालूम होना चाहिए कि हर एक रुकन को ज़िमनी सवाल करने का हक़ है। जिस पर कोई पाबंदी नहीं है।

स्पीकर असेम्बली विजय‌ चौधरी ने वज़ीर-ए-सेहत से कहा कि इस मामले पर वज़ाहत करें जो कि पहली मर्तबा रुकन असेम्बली मुंतख़िब हुए हैं आरजेडी और कांग्रेस के बाज़ अरकान ने तेज प्रताप यादव के हक़ में उठ खड़े हो गए आरजेडी के ललित यादव और कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी लीडर सदानंद सिंह ने कहा कि बीजेपी एमएलए ने कुर्सी-ए-सदारत की इजाज़त के बग़ैर सवाल किया है जो कि क़वाइद के ख़िलाफ़ है।

TOPPOPULARRECENT