Sunday , December 17 2017

बिहार असेम्ब‌ली ज़िमनी इंतेख़ाबात में बी जे पी को शिकस्त क़बूल

साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर-ओ-बी जे पी क़ाइद का बयान आइन्दा बेहतर नताइज का दावा

साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर-ओ-बी जे पी क़ाइद का बयान आइन्दा बेहतर नताइज का दावा

बिहार असेम्बली की 10 नशिस्तों के लिए ज़िमनी इंतेख़ाबात में अवामी फ़ैसला क़बूल करते हुए जिस में बी जे पी को सिर्फ़ 4 और अज़ीम सैकूलर इत्तेहाद‌ को 6 नशिस्तें हासिल हुई हैं। सुशील कुमार मोदी ने कहा कि पार्टी नताइज का जायज़ा लेगी और आइन्दा साल असेम्बली इंतेख़ाबात में कामयाबी हासिल करने के लिए अपनी कोशिशों का जायज़ा लेगी।

उन्होंने कहा कि हम ये फ़ैसला क़बूल करते हैं, ताहम नरेंद्र मोदी अपनी हरीफ़ जमातों आर जे डी, जे डीयू और कांग्रेस के मुज़ाहरा की परवाह किए बगै़र कह रहे थे कि जारीया साल दोनों फ़रीक़ैन के दरमयान फ़ैसला होजाएगा। उन्होंने कहा कि हम लोक सभा इंतेख़ाबात जीत चुके हैं।

असेम्बली ज़िमनी इंतेख़ाबात में भी हिस्सा ले चुके हैं जिस में कामयाबी तक़रीबन मुसावी है। साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर उन की क़ियादत में फ़ैसला किया गया था कि एन डी ए 2009 के आम इंतेख़ाबात में 32 लोक सभा नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करेगी। 18 असेम्बली ज़िमनी इंतेख़ाबात में से 13 पर नाकाम रह चुकी है।

सुशील कुमार मोदी ने कहा कि हम अपनी कारकर्दगी का जायज़ा लेंगे और हर मुम्किन कोशिश करेंगे कि आख़िरी कामयाबी हमारी हो। वो आइन्दा साल मुक़र्रर बिहार असेम्बली इंतेख़ाबात‌ का हवाला दे रहे थे। बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत इत्तिहाद अज़ीम सैकूलर इत्तिहाद से ज़िमनी इंतेख़ाबात में बहुत पीछे है।

TOPPOPULARRECENT