Saturday , November 18 2017
Home / Bihar News / बिहार इंतेख़ाबात के बाद पार्लियामेंट का सरमाई इजलास

बिहार इंतेख़ाबात के बाद पार्लियामेंट का सरमाई इजलास

नई दिल्ली: हुकूमत बिहार के असेम्बली इंतेख़ाबात के बाद पार्लियामेंट के सरमाई इजलास की तलबी का फ़ैसला करेगी जिसमें मुख़्तलिफ़ क़वानीन में तरामीम बिशमोल जनरल सेल्सियस टेक्स बिल की मंज़ूरी की कोशिश की जाएगी। तवक़्क़ो है कि इस ख़ुसूसी में अपोज़िशन का तआवुन हासिल रहेगा।

वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमोर मिस्टर ऐम वेंकैया नायडू ने आज बताया कि बिहार असेम्बली इंतेख़ाबात के इख़तेताम के साथ ही हम, अपोज़िशन साथीयों से मुशावरत करेंगे, क्योंकि तक़रीबन तमाम क़ाइदीन बिहार इंतेख़ाबात में मसरूफ़ हैं जोकि 8 नवंबर को इख़तेताम पज़ीर होंगे।

उन्होंने बताया कि अपोज़िशन को अहम क़वानीन की मंज़ूरी की एहमियत पर क़ाइल करवाया जाएगा जबकि GST, लैंड बिल, रईल स्टेट रैगूलेशन ऐंड डेवलप्मेंट‌ बिल, क़ानून बै-ओ-शरह सेल्सियस बिल पेश किया जाएगा।

ये तमाम बिल्ज़ मारज़ अलतवा में गुज़िश्ता इजलास में भी नागुज़ीर वजूहात की बिना मंज़ूर नहीं किए जा सके लेकिन अब पूरा मुल्क पार्लियामेंट पर नज़र रखे हुए है, बिलख़ुसूस जी एसटी बिल पर वसी-तर इत्तेफ़ाक़ राय पाया जाता है। उन्होंने कहा कि अगर कांग्रेस अदम तहम्मुल के मसले पर हुकूमत को निशाना बनाने की कोशिश करेगी लेकिन बेशतर बिल्ज़ उस वक़्त मंज़ूर किए गए थे जब वो इक़्तेदार में थी।

TOPPOPULARRECENT