Sunday , December 17 2017

बिहार की तरक़्क़ी की सताइश करने पर इमरान ख़ान से इज़हार-ए-तशक्कुर

चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार का आलमगीर सतह पर बिहार की सताइश पर इज़हार मुसर्रत

चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार का आलमगीर सतह पर बिहार की सताइश पर इज़हार मुसर्रत
पटना 10 जून ( पी टी आई ) पाकिस्तान के क्रिकेट खिलाड़ी से सियासतदां बनने वाले इमरान ख़ान ने नीतीश कुमार पर सताइश की बौछार करते हुए कहा कि वो उनकी पार्टी के ज़ेर इक़तेदार ख़ैबर पुख़्तून ख़ाह में नीतीश नमूना की तख़लीक़ करने पर आमादा हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार ने उनके इस तबसरा पर इज़हार मसर्रत करते हुए कहा कि रियासत बिहार आलमगीर सतह से सताइश हासिल कर रही है । वो पाकिस्तानी तहिरीक-ए-इंसाफ़ पार्टी के सरबराह इमरान ख़ान के मशकूर हैं जिन्होंने बिहार की तरक़्क़ी की सताइश की है ।

वो एक प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे । इमरान ख़ान पाकिस्तानी तहिरीक-ए-इंसाफ़ पार्टी के सरबराह हैं जिस ने हालिया इंतेख़ाबात में दूसरे सब से ज़्यादा तादाद में वोट हासिल किए हैं । इमरान ख़ान ने कहा कि हम दफ़तरीत को सियासी रंग से पाक करदेना चाहते हैं और पुलिस को भी हिन्दुस्तानी रियासत बिहार की तरह सियासी असर-ओ-रसूख़ से आज़ाद करदेना चाहते हैं ।

उन्होंने ख़ैबर पुख़्तून ख़ाह की हुकूमत से ख़ाहिश की कि वो शफ़्फ़ाफ़ियत इख़तेयार करें और सेहत-ओ-तालीमात के शोबों पर तवज्जु दें जैसा कि नीतीश कुमार ने किया है उन्होंने ख़ैबर पुख़्तून ख़ाह की हुकूमत से कहा कि नीतीश कुमार उनके दौरा-ए-पाकिस्तान के मौक़े पर गुज़िशता साल नवंबर में उन से और दीगर पाकिस्तानी सियासतदानों से तवील मुलाक़ातें करचुके हैं ।उन्हें हिन्दुस्तानी रियासत बिहार पर फ़ख़र है।

नीतीश कुमार ने कहा कि ये बिहारी अवाम केलिए क़ाबिल फ़ख़र है कि दुनिया भर में बिहार की मुसबत तरक़्क़ी का शहरा होरहा है । उन्होंने कहा कि हमारी तरक़्क़ी का मक़सद ख़िदमत में इंसाफ़ करना है । जैसा कि पसमांदा इलाक़ों की मिसाल से ज़ाहिर है । दुनिया भर में लोग कह रहे हैं कि अगर बिहार अपने पसमांदा इलाक़ों को तरक़्क़ी दे सकता है तो हम क्यों नहीं दे सकते ।

इमरान ख़ान ने ख़ैबर पुख़्तून ख़ाह की हुकूमत को सेहत और तालीमात पर तवज्जु देने और नीतीश कुमार की तरह शफ़्फ़ाफ़ियत इख़तियार करने का मश्वरा दिया है ।

TOPPOPULARRECENT