Wednesday , December 13 2017

बिहार के अवाम लालू प्रसाद की ग़लत हुक्मरानी से बाख़बर

बिहार के चीफ़ मिनिस्टर नतीश कुमार ने आज अपने सयासी हरीफ़ लालू प्रसाद यादव को बिलवासता तन्क़ीद का निशाना बनाया और इल्ज़ाम आइद किया कि आर जे डी के सरबराह, बिहार में इन डी ए की रियास्ती हुकूमत के ख़िलाफ़ बेबुनियाद ब्यानात दे रहे हैं। उन्

बिहार के चीफ़ मिनिस्टर नतीश कुमार ने आज अपने सयासी हरीफ़ लालू प्रसाद यादव को बिलवासता तन्क़ीद का निशाना बनाया और इल्ज़ाम आइद किया कि आर जे डी के सरबराह, बिहार में इन डी ए की रियास्ती हुकूमत के ख़िलाफ़ बेबुनियाद ब्यानात दे रहे हैं। उन्हों ने कहा कि रियासत के अवाम इन (लालू) की कारकर्दगी के ख़राब रिकार्ड से बख़ूबी बाख़बर हैं।

ज़िला रोहतास में अधीकार रियाली से ख़िताब करते हुए नतीश कुमार ने कहा कि अवाम आज तरक़्क़ी की बात कररहे हैं तो वो (लालू) परेशान होरहे हैं और मेरी हुकूमत के ख़िलाफ़ बेबुनियाद ब्यानात जारी कररहे हैं। मिस्टर कुमार ने कहा कि अवाम इन (लालू) की 15 साला हुक्मरानी के दौरान ग़लत कारकर्दगी के रिकार्ड से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं और अब उन के बेबुनियाद-ओ-ग़ैर मंतक़ी दावौ से मुतास्सिर होने वाले नहीं हैं।

चीफ़ मिनिस्टर जो बिहार को ख़ुसूसी मौक़िफ़ दिलाने की मुहिम में हुसूल ताईद केलिए दौरे कररहे हैं, कहा कि वो मर्कज़ से अपनी रियासत को ख़ुसूसी मौक़िफ़ दिलाने केलिए कोई कसर बाक़ी नहीं रखेंगे। उन्हों ने कहा कि ख़ुसूसी मौक़िफ़ की सूरत में रियासत को टैक्स के तहत सालाना 8,000 ता 10,000 करोड़ रुपय बचाने में मदद मिलेगी जिस के ज़रीये सड़कों की तामीर और बर्क़ी सरबराही जैसे इनफ़रास्ट्रक्चर की तामीर की जा सकती है।

इस दौरान लालू प्रसाद यादव भी प्रैइ रतन रियाली से ख़िताब के लिए रियासत के मुख़्तलिफ़ हिस्सों के दौरे कररहे हैं। पिछ्ले रोज़ उन्हों ने बांका मे जल्सा-ए-आम से ख़िताब किया था।

TOPPOPULARRECENT