Wednesday , December 13 2017

बिहार में आज रेल रोको एहतिजाज

बी जे पी ने अवाम से अपील की है कि पार्टी के रेल रोको एहतिजाज को मद्द-ए-नज़र रखते हुए अगर आज‌ ट्रेन के सफ़र से पर्हेज‌ किया जाये तो बेहतर होगा। याद रहे कि रियासत बिहार को ख़ुसूसी दर्जा दिए जाने का मांग‌ करते हुए रेल रोको एहतिजाज किया जा

बी जे पी ने अवाम से अपील की है कि पार्टी के रेल रोको एहतिजाज को मद्द-ए-नज़र रखते हुए अगर आज‌ ट्रेन के सफ़र से पर्हेज‌ किया जाये तो बेहतर होगा। याद रहे कि रियासत बिहार को ख़ुसूसी दर्जा दिए जाने का मांग‌ करते हुए रेल रोको एहतिजाज किया जा रहा है।

पार्टी लीडर और साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आला सुशील कुमार मोदी ने कहा कि उन्हें अफ़सोस है कि रेल रोको एहतिजाज की वजह से अवाम को मुश्किलात का सामना करना पड़ेगा लिहाज़ा बेहतर यही होगा कि आज‌ बज़रिया ट्रेन सफ़र ना किया जाये। उन्होंने कहा कि ऐसे मुसाफ़िर जिन्होंने 28 फ़रव‌री के सफ़र के लिए अपनी टिक्टें पेशगी तौर पर हासिल करली हैं, उनसे अपील की जाती है कि वो अपनी टिक्टें रद‌ करवादें।

मोदी ने रेलवे हुक्काम से कहा है कि वो आज‌ मुल्क भर से बिहार आने वाली तमाम ट्रेनों को एहतियाती इक़दामात के तौर पर बिहार की सरहद के क़रीब रोक दें। उन्होंने बिहार को ख़ुसूसी दर्जा ना दिए जाने और अवाम के मांग‌ को मुसलसल नजरअंदाज़ किए जाने पर यू पी ए हुकूमत को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया। सुशील कुमार मोदी ने वाअदा किया कि नरेंद्र मोदी की क़ियादत में मर्कज़ की एन डी ए हुकूमत रियासत बिहार को ख़ुसूसी दर्जा ज़रूर अता करेगी बशर्तिके मर्कज़ में एन डी ए की हुकूमत तशकील हो।

TOPPOPULARRECENT