Sunday , January 21 2018

बिहार में जराइम की सूरत-ए-हाल संगीन : यूथ कांग्रेस

पटना ।१५ फरवरी (पी टी आई) बहार यूथ कांग्रेस के सदर लल्लन कुमार ने आज बिहार में बढ़ती हुई मुजरिमाना सरगर्मीयों पर तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि इस सिलसिला में एक वफ़द मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम और मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत ब

पटना ।१५ फरवरी (पी टी आई) बहार यूथ कांग्रेस के सदर लल्लन कुमार ने आज बिहार में बढ़ती हुई मुजरिमाना सरगर्मीयों पर तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि इस सिलसिला में एक वफ़द मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम और मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए दाख़िला जितेन्द्र भंवर सिंह से मुलाक़ात करते हुए उन्हें इस मुआमला में मुदाख़िलत करने की दरख़ास्त करेगा।

उन्हों ने कहा कि आज रियासत में कोई भी महफ़ूज़नहीं हैं हालाँकि वज़ीर-ए-आला नतीश कुमार ये दावा करते नहीं थकते कि रियासत में ला ऐंड आर्डर की सूरत-ए-हाल क़ाबू में ही।

रियासत में जराइम के बढ़ते हुए वाक़ियात नेसंगीन सूरत-ए-हाल इख़तियार करली है और ज़रूरत इस बात की है कि रियास्ती हुकूमत इस मुआमला में मुदाख़िलत करते हुए मुजरिमाना सरगर्मीयों पर रोक लगाई। गुज़शता दस दिनों के अंदर अग़वा के ऐसे कई वाक़ियात पेश आए हैं जहां पुलिस महिज़ एक ख़ामोश तमाशाई बनी रही।

TOPPOPULARRECENT