Sunday , May 27 2018

बिहार में बैरूनी सरमाया कारी का सवाल ही पैदा नहीं होता : नितीश कुमार

पटना, १८ सितंबर ( पी टी आई) मल्टी ब्रांड रीटेल में रास्त बैरूनी सरमाया कारी (विदेशी निवेशको/ Forign Investors) की मुख़ालिफ़त के अपने मौक़िफ़ ( अटल निश्चय) पर क़ायम रहते हुए वज़ीर-ए-आला नितीश कुमार ने कहा कि रियासत में मल्टी ब्रांड रीटेल के शोबा में र

पटना, १८ सितंबर ( पी टी आई) मल्टी ब्रांड रीटेल में रास्त बैरूनी सरमाया कारी (विदेशी निवेशको/ Forign Investors) की मुख़ालिफ़त के अपने मौक़िफ़ ( अटल निश्चय) पर क़ायम रहते हुए वज़ीर-ए-आला नितीश कुमार ने कहा कि रियासत में मल्टी ब्रांड रीटेल के शोबा में रास्त बैरूनी सरमाया कारी की इजाज़त देने का सवाल ही पैदा नहीं होता ।

अपनी सरकारी रिहायश गाह पर जनता दरबार के इनइक़ाद के मौक़ा पर अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने कहा कि रास्त बैरूनी सरमाया कारी ( निवेशको/ Invesstors) की हर हाल में मुख़ालिफ़त ( विरोध) की जाएगी । उन्होंने कहाकि इस सेक्टर में सरमाया की कोई कमी नहीं है जिस से मुक़ामी सतह पर भी रोज़गार के मवाक़े / मौके मौजूद हैं ।

उन्होंने मल्टी ब्रांड रीटेल में यू पी ए हुकूमत की जानिब से 51% बैरूनी सरमाया कारी की इजाज़त देने पर यू पी ए हुकूमत को तन्क़ीद (आलोचना) का निशाना बनाते हुए कहा कि ऐसा कर के यू पी ए हुकूमत ने बैरूनी सरमाया कारों ( निवेशकों) को रीटेल मार्केट पर क़ाबिज़ हो जाने की खुली छूट दे दी है ।

TOPPOPULARRECENT