Monday , July 16 2018

बिहार : मोदी की रैली की कामयाबी के लिए बाअज़ मुस्लमानों की दरगाह पर हाज़िरी

अक़लियती बिरादरी से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद के एक ग्रुप ने यहां एक मज़ार पर चादर चढ़ाते हुए नरेंद्र मोदी की होनकर रैली की कामयाबी के लिए दुआ की, जो 27 अक्तूबर को मुनाक़िद शुदणी है। बी जे पी के नेशनल सैक्रेटरी अक़लियती सिल अबदुर्रहमान

अक़लियती बिरादरी से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद के एक ग्रुप ने यहां एक मज़ार पर चादर चढ़ाते हुए नरेंद्र मोदी की होनकर रैली की कामयाबी के लिए दुआ की, जो 27 अक्तूबर को मुनाक़िद शुदणी है। बी जे पी के नेशनल सैक्रेटरी अक़लियती सिल अबदुर्रहमान की क़ियादत में ग्रुप ने पटना हाईकोर्ट के क़रीब वाक़्य मज़ार पर हाज़िरी दी और चादर पेश की। बादअज़ां सदर बिहार बी जे पी अक़लियती सिल सय्यद ख़ालिद रहमान ने जो ख़ुद भी इस मौक़े पर शरीक हुए, कहा: हम ने इस रैली की कामयाबी के लिए दुआ की है जो मुस्लिम बिरादरी को मुसबत पयाम देगी।

उन्होंने कहा कि वोट बैंक सियासत के हिस्से के तौर पर हरीफ़ पार्टीयों ने मोदी को मुख़ालिफ़ मुस्लिम बना कर पेश किया जो सही नहीं है। मीडिया इंचार्ज मुहम्मद अबदुल-हसन ने कहा, मुस्लमानों को बी जे पी के नाम पर डराकर पसमांदा रखने की बजाय उन्हें तालीम और नौकरीयों में बेहतर मौक़े के ज़रीये तरक़्क़ी दरकार है।

TOPPOPULARRECENT