Monday , July 16 2018

बीएसएफ से विज़ारत-ए-दाख़िला की रिपोर्ट तलबी

नई दिल्ली : विज़ारत-ए-दाख़िला ने पाकिस्तान से मतसला बैन उल-अक़वामी सरहद की निगरानी करने वाले बीएसएफ को दहशतगरदों की हिन्दुस्तान में दरअंदाज़ी और पठानकोट में दहशतगर्द हमला करने से मुताल्लिक़ तफ़सीलात पर मबनी रिपोर्ट तलब की है।

हिंद-पाक बैन उल-अक़वामी सरहद पर निगरानी में तसाहुल का सख़्त नोट लेते हुए विज़ारत-ए-दाख़िला ने सरहदों की निगरानी करने वाले इस फ़ोर्स से वज़ाहत तलब की है कि आया किस तरह इंतेहाई मुसल्लह दहशतगर्द सरहद पार से हिन्दुस्तान में दाख़िल हो कर इस किस्म की तबाही मचा सकते हैं।

हालिया अरसे के दौरान बैन उल-अक़वामी सरहद पर इस किस्म के तसाहुल के कई वाक़ियात पेश आए हैं जिन में जुलाई के दौरान पेश आया एक वाक़िया भी शामिल हैं जिस में तीन इंतेहाई मुसल्लह दहशतगर्द गुरदासपोर में दाख़िल हो गए थे और बिशमोल एक सुप्रिटेंडेंट पुलिस , 7 अफ़राद को हलाक कर दिया था।

ज़राए ने कहा कि इब्तेदाई इत्तेलाआत के मुताबिक़ दहशतगर्द किसी दरियाई रास्ते से पंजाब में दाख़िल हुए थे जहां फ़साद बंदी नहीं हैं। पाकिस्तान से हिन्दुस्तान की 3,323 किलो मीटर तवील सरहदें मुत्तसिल हैं जिन में पंजाब में 553 किलो मीटर तवील सरहद के अलावा जम्मू-कश्मीर में 1,225 किलोमीटर तवील सरहद है जिसके अक्सर हिस्सों की हिसारबंदी है।

TOPPOPULARRECENT