Sunday , December 17 2017

बीफ पर पाबंदी के ख़िलाफ़ आम हड़ताल

श्रीनगर: रियासत भर में बीफ पर पाबंदी के लिए हाइकोर्ट के अहकामात के ख़िलाफ़ अलाहदगी पसंद ग्रुप्स की हड़ताल के पेश-ए-नज़र सरकारी हुक्काम ने श्रीनगर के मुतअद्दिद इलाक़ों में नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त की बरक़रारी के लिए तहदीदात आइद कर दिए हैं। पुलिस ने बताया कि श्रीनगर शहर के बाज़ पुलिस स्टेशनस के हुदूद में अमन-ओ-क़ानून की बरक़रारी के लिए तहदीदात नाफ़िज़ कर दी गई हैं।

इन्होंने बताया कि पुलिस स्टेशन नवाहटा, खनयार, ऐम आर गंज , रैना वारी, सफ़ा कडाल, कार्ल नूद, मैसूमा के हुदूद में अवाम की नक़ल-ओ-हरकत पर तहदीदात आइद कर दी गई हैं। ये एहतेयाती इक़दामात महिज़ नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त की बरक़रारी के लिए किए गए हैं। मुख़्तलिफ़ अलाहदगी पसंद ग्रुप्स बिशमोल हुर्रियत कान्फ़्रेंस, जे के एल एफ़ ने हाइकोर्ट हुक्म के ख़िलाफ़ आज बंद मनाने का ऐलान किया है ताकि रियासत भर में बीफ पर पाबंदी पर अमलावरी की पुलिस को अदालत की हिदायत के ख़िलाफ़ एहतेजाज किया जा सके।

मास हड़ताल की वजह से शहर के बेशतर इलाक़ों में आम ज़िन्दगी मुतास्सिर देखी गई। दुकानात, तिजारती इदारे, दफ़ातिर, पेट्रोल पंपस, तालीमी इदारे बंद रखे गए हैं जबकि अवामी ट्रांसपोर्ट को सड़कों से हटा दिया गया। ताहम ख़ानगी कारें, किया बस और आटो रिक्शा बाज़ इलाक़ों में चलाए गए।

शहर के इलाक़ों सबाकडाल, हर्बल और बटा मिलो में झड़पों की इत्तेला है जबकि शुमाली कश्मीर में ज़िला बारहमुल्ला के पठान इलाक़े में एहतेजाजी नौजवान और सिक्योरिटी फोर्सेस में तसादुम हो गया। सरकारी हुक्काम ने एतिदाल पसंद हुर्रियत कान्फ़्रेंस के सदर नशीन मीर वाइज़ उम्र फ़ारूक़ और जे के एल एफ़ सदर नशीन मुहम्मद यासीन मलिक को मकान पर नज़रबंद कर दिया।

TOPPOPULARRECENT