बीफ फेस्टिवल उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा के ग्रुपों में कशीदगी

बीफ फेस्टिवल उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा के ग्रुपों में कशीदगी

हैदराबाद 08 दिसंबर: उस्मानिया यूनीवर्सिटी में बीफ फेस्टीवल के इनइक़ाद का मसला संगीन होता जा रहा है और पुलिस ने इस प्रोग्राम को रोकने की कोशिशों का आग़ाज़ कर दिया है जिसके तहत तलबा की एहतियाती गिरफ्तारियां अमल में आएं और आइन्दा 48 घंटों में तलबा तन्ज़ीमों के कारकुनों की गिरफ्तारियां अमल में लाई जाएँगी ताके बीफ फेस्टीवल के इनइक़ाद को नाकाम बनाया जा सके।

बीफ फेस्टीवल को कामयाब बनाने के लिए तशहीर के लिए उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा तन्ज़ीमों ने यूनीवर्सिटी आर्टस कॉलेजता आंध्र महिला सभा कमान तक 2K रन का इनइक़ाद किया लेकिन ईस्ट ज़ोन पुलिस ने इस प्रोग्राम को नाकाम बनाते हुए बाएं बाज़ू जमातों से ताल्लुक़ रखने वाली तलबा तन्ज़ीमों के 29 अरकान को गिरफ़्तार कर लिया।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि 10 दिसंबर को 24 तलबा तन्ज़ीमों की तरफ से बीफ फेस्टीवल के पेशे नज़र हैदराबाद सिटी पुलिस और इंटेलिजेंस अमला चौकस हो चुका है और इस प्रोग्राम को नाकाम बनाने के लिए बेहतर इक़दामात किए जा रहे हैं। ज़राए ने कहा के इंटेलिजेंस एजेंसीयों ने बीफ फेस्टीवल के पस-ए-पर्दा बाज़ क़ाइदीन के शामिल होने का भी इमकान ज़ाहिर किया है और बीफ फेस्टीवल के लिए तआम फ़राहम करने वाली एक होटल का भी पता लगाया है।

पुलिस ने ख़दशा ज़ाहिर किया हैके बीफ फेस्टीवल के इनइक़ाद पर उस्मानिया यूनीवर्सिटी और इस के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के इलाक़ों में कशीदगी पैदा हो सकती है।

Top Stories