Monday , June 25 2018

बीफ फेस्टिवल के ताल्लुक़ से पुलिस-ओ-तलबा तन्ज़ीमों के दावे

हैदराबाद11दिसंबर: सिटी पुलिस ने उस्मानिया यूनीवर्सिटी और अतराफ़ के इलाक़ों में कर्फ़यू जैसी सूरत-ए-हाल पैदा करते हुए तलबा के एक ग्रुप की तरफ से मुनाक़िद किए जानेवाले बीफ फेस्टिवल को नाकाम बनादिया जबकि तलबा तन्ज़ीमों ने दावे किया हैके पुलिस की बेशुमार रुकावटों के बावजूद उन्होंने यूनीवर्सिटी हॉस्टलस में कामयाबी के साथ बीफ फेस्टिवल मुनाक़िद किया है।

पुलिस की भारी जमीअत की ताय्युनाती और मुख़्तलिफ़ पाबंदीयों और तलबा की तरफ से फेस्टिवल के इनइक़ाद पर ब-ज़िद रहने से यूनीवर्सिटी और अतराफ़ में कशीदगी का माहौल पैदा हो गया था।

उस्मानिया यूनीवर्सिटी में बीफ फेस्टीवल को पुलिस ने नाकाम बनाने का दावे करते हुए 330 से ज़ाइद तलबा को गिरफ़्तार कर लिया। बीफ फेस्टीवल के इनइक़ाद के मौके पर पुलिस ने पिछ्ले दो दिन से पुलिस के वसीअ-तर इंतेज़ामात किए थे और बिलख़सूस आर्टस कॉलेज के क़रीब भारी पुलिस फ़ोर्स को मुतय्यन किया था।

बाएं बाज़ों की 24 तलबा तन्ज़ीमों की तरफ से 10 दिसंबर को बीफ फेस्टीवल के इनइक़ाद के एलान के बाद दाएं बाज़ू जमातों की तरफ से धमकीयां दी जा रही थीं। पुलिस ने सुबह से ही अहाता यूनीवर्सिटी में पुलिस गशत में शिद्दत पैदा कर दी थीं और तमाम हॉस्टलस के बाब उल दअखिला पर मुसल्लह पुलिस फ़ोर्स को तायिनात कर दिया था जिसके सबब तलबा हॉस्टल से बाहर नहीं आसके और अहाता यूनीवर्सिटी में कर्फ़यू जैसा माहौल पैदा हो गया।

अवाम की आमद-ओ-रफ़त पर भी पुलिस ने कड़ी नज़र रखी थी और जगह जगह ख़ारदार तार नसब किए थे जबकि यूनीवर्सिटी हॉस्टलस में तलबा ने बीफ फेस्टीवल मनाते हुए सोश्यल मीडीया का इस्तेमाल करते हुए तसावीर मीडीया को रवाना किए। पुलिस हॉस्टल में मुनाक़िद होने वाले बीफ फेस्टीवल को रोकने में नाकाम रही।

TOPPOPULARRECENT