Wednesday , December 13 2017

बीफ बर्गरों में घोड़े, ख़िंज़ीर का गोश्त

लंदन 16 जनवरी ( एजेंसीज़) बर्तानिया और आयरलैंड की सूपर मार्केटों में ऐसे बीफ बर्गर फरोख्त हो रहे हैं जिन में घोड़े का गोश्त होता है। रीपब्लिक आफ़ आयरलैंड में तहफ़्फ़ुज़े ख़ुराक के इदारे एफ़ एस ए आई का कहना है कि ये गोश्त आयरलैंड के

लंदन 16 जनवरी ( एजेंसीज़) बर्तानिया और आयरलैंड की सूपर मार्केटों में ऐसे बीफ बर्गर फरोख्त हो रहे हैं जिन में घोड़े का गोश्त होता है। रीपब्लिक आफ़ आयरलैंड में तहफ़्फ़ुज़े ख़ुराक के इदारे एफ़ एस ए आई का कहना है कि ये गोश्त आयरलैंड के दो प्रोसेसिंग प्लांटों, लीफ़े मीट्स और सिलवर क्रस्ट और यॉर्कशर केडीलपाक हैमबलटन नामी इदारों से आ रहा है।

एफ़ एस ए आई का कहना है कि उस ने कल 29 मसनूआत का तजज़िया किया इन में से दस में घोड़े का और 17 में ख़िंज़ीर का डी एन ए पाया गया। एफ़ एस ए आई का कहना है के चीफ़ एग्जीक्यूटिव प्रोफ़ेसर ऐलन रैली ने कहा कि मज़कूरा नताइज का अगरचे कि सेहत पर कोई मुज़िर असर नहीं होगा लेकिन फिर भी ये बात काबिले तशवीश है।

उन का कहना है कि ये बात तो किसी हद तक समझ में आ सकती है कि अगर एक ही प्लान्ट पर कई तरह के गोश्त मसनूआत तैयार करने के लिए इस्तेमाल किए जा रहे हों तो उन का थोड़ा बहुत हिस्सा एक दूसरे के कुछ हिस्से में इत्तफ़ाक़न भी मिल सकता है। लेकिन घोड़े के गोश्त का डी एन मिलना नाक़ाबिले फ़हम है।

TOPPOPULARRECENT