Sunday , December 17 2017

बीरकोर मंडल परिषद दफ़्तर के रूबरू मुअम्मरीन का धरना

हलक़ा बानसवाड़ा बीरकोर मंडल परिषद दफ़्तर के रूबरू ज़ईफ़-उल-उमर अफ़राद ने एहतेजाज किया। तफ़सीलात के बमूजब तेलंगाना हुकूमत की तरफ से जामि घरेलू सर्वे के कामों की अदम तकमील के बाइस वज़ाइफ़ में रुकावट पैदा होने के सबब बेवा और ज़ईफ़-उल-उमर म

हलक़ा बानसवाड़ा बीरकोर मंडल परिषद दफ़्तर के रूबरू ज़ईफ़-उल-उमर अफ़राद ने एहतेजाज किया। तफ़सीलात के बमूजब तेलंगाना हुकूमत की तरफ से जामि घरेलू सर्वे के कामों की अदम तकमील के बाइस वज़ाइफ़ में रुकावट पैदा होने के सबब बेवा और ज़ईफ़-उल-उमर मर्द-ओ-ख़वातीन ने बीरकोर मंडल परिषद दफ़्तर पर एहतेजाज किया।

इस दौरान एहतेजाजियों ने कहा कि साबिक़ा हुकूमत कांग्रेस की तरफ से 200 रुपये वज़ीफ़ा हासिल होता था, लेकिन टी आर एस हुकूमत ने अपने चुनाव जलसों में एक हज़ारता पंद्रह सौ रुपये देने का वादा करते हुए कामयाबी हासिल की, लेकिन अब तक अपने वादे को पूरा नहीं किया।

इस मौके पर बेवा ख़वातीन और ज़ईफ़-उल-उमर अफ़राद ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो अपने वादों को फ़ौरन पूरा करे। इस मौके पर एम पी डी ओ मल्लिकार्जुन रेड्डी को याददाश्त पेश की गई। इस मौके पर सियासी क़ाइदीन के अलावा अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT