Tuesday , July 17 2018

बीवीयों की हरासानी पर शौहरों ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 14 जुलाई: साइबराबाद हुदूद में पेश आए अलाहिदा वाक़ियात में तीन लोगों ने ख़ुदकुशी करली जो बीवीयों की हरासानी और बेरुख़ी का शिकार थे। एल्बीनगर जगतगेरीगुट्टा पुलिस हुदूद में ये वाक़ियात पेश आए। एल्बीनगर पुलिस ज़राए के मुताबिक़ 46 साला महेश जो पेशे से मज़दूर था। ये शख़्स कसरत से शराब के नशे का आदी था। ये शख़्स हर-रोज़ नशा करने के बाद अपनी बीवी से झगड़ा करता था और इस की बीवी का भी शौहर से झगरा करने का मामूल था।

शौहर की आदत से तंग उस शख़्स की बीवी अपने बच्चों को लेकर मायके चली गई थी। जिससे दिलबर्दाशता हो कर महेश ने फांसी लेकर ख़ुदकुशी करली। जगतगेरीगुट्टा पुलिस के मुताबिक़ 25 साला बैराया जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था।चार साल पहले उस शख़्स की शादी हुई थी और 2 साल पहले उस की बीवी उसे छोड़कर चली गई थी। तब से ये शख़्स अपनी बीवी को मनाने की कोशिश में था।

नाकामी के बाद दिलबर्दाशता हो कर उसने ख़ुदकुशी करली। मलकाजगिरी पुलिस के मुताबिक़ 38 साला धनराज जो पेशे से ख़ानगी मुलाज़िम था। सीताफल मंडी इलाके का साकिन बताया गया है। 11 जुलाई को इस शख़्स की बीवी ने झगड़ा किया और उसे छोड़कर चली गई। जिसके बाद उसने इंतेहाई इक़दाम करते हुए ख़ुदकुशी करली। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT