Sunday , December 17 2017

बीवी और सास का क़त्ल

मोंडा मार्केट इलाके में एक सॉफ्टवेयर इंजीनियर ने अपनी बीवी और सास का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया।

मोंडा मार्केट इलाके में एक सॉफ्टवेयर इंजीनियर ने अपनी बीवी और सास का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया।

बताया जाता है के बैंगलौर से ये ख़ानदान हालिया दिनों शहर मुंतक़िल हुआ था। मियां बीवी के आपसी तनाज़आत और एक दूसरे के ख़िलाफ़ शिकायतों के बाद मसला अदालत से रुजू होगया था जिस के बाद मुक़ामी अदालत की हिदायत पर कि मियां बीवी को एक साथ रहना चाहीए, 37 साला सर्वानंद अपनी बीवी और सास के साथ शहर हैदराबाद मुंतक़िल होगया था और मोंडामार्किट के इलाके में रहने लगा इस ने कल रात इंतिहाई बरहमी के आलम में अपनी बीवी 32 साला पदमा प्रिय और सास 56 साला परमेश्वरी का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया।

ज़राए के मुताबिक़ पदमा प्रिय और सर्वानंद की शादी साल 2011 में हुई थी जबकि पदमा की पहली शादी साल 2007 में हुई थी। पहले शौहर से अलाहिदगी के बाद ख़ातून ने सर्वानंद से शादी करली थी।

शादी के चंद माह बाद मियां बीवी में तनाज़ा शुरू होगया था और दोनों एक दूसरे के ख़िलाफ़ अदालत से रुजू होगए थे और आए दिन एक दूसरे के ख़िलाफ़ शिकायतें उनकी ज़िंदगी का मामूल था।

एक मुक़ामी अदालत ने इन दोनों को साथ रहने की हिदायत दी थी जिस के बाद चंद माह पहले सर्वानंद ने बीवी और सास के साथ हैदराबाद का रुख़ किया और मार्किट के इलाके में रहने लगा। पेशा से सॉफ्टवेयर इंजीनियर सर्वानंद मुलाज़िमत की तलाश में था, वो जहां कहीं भी मुलाज़िमत के सिलसिले में इंटरव्यू के लिए जाता, पदमा और उसकी वालिदा इस मुक़ाम पर पहुंच जाते और इस के लिए मसाइल खड़े करदेते। वो इन दोनों की हरकतों से आजिज़ आचुका था। कल रात पदमा प्रिय, सर्वानंद की सास के घर पहुंच गई जहां गरमागरम बेहस हुई। सर्वानंद ने ब्रहमी के आलम में बीवी को दीवार से दे मारा। जब उसकी माँ ने मुदाख़िलत की तो इस ने मुबय्यना तौर पर सलाख से इस पर और फिर पदमा पर हमला कर दिया जिस से दोनों बरसर मौक़ा हलाक होगए। इस ने 2 बजे शब पुलिस के रूबरू ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार कर ली।

TOPPOPULARRECENT