Tuesday , December 12 2017

बी एस एफ। बी जी बी बैठक‌ सरहद पार से ए-ए-स्मगलिंग का ख़ातमा करने का अह्द

सरहदी सयान्ती फ़ौज (बी एस एफ) और बंगला देश के सरहदी मुहाफ़िज़ीन (बी जी बी) का एक बैठक‌ आज मुनाक़िद किया गया ताकि सरहद पार से ए-ए-स्मगलिंग और इस से मुताल्लिक़ा(जुडी) मसाइल(परेशानियों) पर ख़्याल किया जा सके। ये बैठक‌ हिंद। बंगला देश सरहद पर स

सरहदी सयान्ती फ़ौज (बी एस एफ) और बंगला देश के सरहदी मुहाफ़िज़ीन (बी जी बी) का एक बैठक‌ आज मुनाक़िद किया गया ताकि सरहद पार से ए-ए-स्मगलिंग और इस से मुताल्लिक़ा(जुडी) मसाइल(परेशानियों) पर ख़्याल किया जा सके। ये बैठक‌ हिंद। बंगला देश सरहद पर सोतार कुंडी में मुनाक़िद किया गया।

बैठक‌ में फैसला किया गया कि अमन की बरक़रारी और सरहद पर अवाम की गैरकानूनी नक़ल-ओ-हरकत के इंसिदाद के लिए सख़्त इंतेज़ाम‌ किए जाएंगे। बैठक‌ में बी एस एफ के वफ़द की क़ियादत डी आई जी सेक्टर यू सी हज़ारे का और बंगला देश बॉर्डर स्क्योरिटी गार्ड्स के वफ़द की क़ियादत ब्रिगेडियर क़मर अल्ज़मां कररहे थे।

दोनों फ़रीक़ैन ने गैरकानूनी सरगर्मियों के इंसिदाद के लिए अज़ीम तर बाहमी तआवुन की ज़रूरत पर ज़ोर दिया। बंगला देश की हिंदूस्तान से मतसला सरहद पर मनश्शियात, शराब और मवेशियों की गैरकानूनी ए-ए-स्मगलिंग ज़ोर पर है। दोनों ममालिक ने ये भी फैसला किया है कि नवंबर में बंगला देश के शहर सिलहट में आइन्दा बैठक रखी जाएगा।

TOPPOPULARRECENT