Wednesday , January 24 2018

बी एस एफ़ जवान को गोली मार दी गई

सीतामढ़ी 15 मार्च : बिहार के ज़िला सीता मढ़ी के एक मौज़ा में कुछ नामालूम अफ़राद ने एक बी एस एफ़ जवान को गोली मारकर हलाक कर दिया । पुलिस ने बताया कि इस वाक़िया पर महलूक जवान के अरकान ख़ानदान ने इंतिहाई ब्रहमी के आलम में पोपरी पुलिस स्टेशन के इंचार्ज की ज़बरदस्त पिटाई की ।

सब डवीज‌नल पुलिस ऑफीसर शरद कुमार ने कहा कि हमला आवर बी एस एफ़ जवान के मौज़ा मधोबनी में वाके मकान में दाख़िल होगए और इस पर इंतिहाई क़रीब से गोली चला दी जिस से बी एस एफ़ जवान सुरेंद्र पासवान शदीद तौर पर ज़ख़मी होगया । उसे
फ़ौरी तौर पर मुक़ामी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया लेकिन वो दौरान-ए-इलाज अच्छा ना होसका ।

फ़िलहाल लाश को पोस्टमार्टम केलिए भेजा गया है । बी एस एफ़ जवान के क़तल के पुलिस पता लगाने में मसरूफ़ है । मक़्तूल जवान के ब्रहम रिश्तेदारों ने पोपरी पुलिस स्टेशन इंचार्ज रीता कुमारी की इतनी शदीद पिटाई करदी कि वो शदीद तौर पर ज़ख़मी होकर हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज है ।

शरद कुमार के मुताबिक़ इस मुआमले में एक शिकायत दर्ज करते हुए हमला आवरों की तलाश शुरू करदी गई है जिस केलिए धावे भी किए जा रहे हैं । याद रहे कि कश्मीर में बी एस एफ़ जवानों के कैंप पर अकसिर्यत पसंदों के हमले के बाद इस वाक़िये को भी कश्मीर के वाक़िया से जोड़ने की कोशिश की जा रही है लेकिन हक़ीक़त इसके बरअक्स है जिस का नतीजा अनक़रीब सामने आजाएगा ।

TOPPOPULARRECENT