Thursday , December 14 2017

बी एस पी हुकूमत को बदनाम कर रही है : आज़म ख़ां

समाजवादी पार्टी के सीनीयर क़ाइद-ओ-रियास्ती वज़ीर मुहम्मद आज़म ख़ां ने इल्ज़ाम आइद किया कि बी एस पी अखिलेश यादव हुकूमत की शबिया को मसख़ करने की उसी वक़्त से कोशिश कर रहे है जबसे कि वो बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार आए हैं। रियासत के मुख़्तलिफ़ इला

समाजवादी पार्टी के सीनीयर क़ाइद-ओ-रियास्ती वज़ीर मुहम्मद आज़म ख़ां ने इल्ज़ाम आइद किया कि बी एस पी अखिलेश यादव हुकूमत की शबिया को मसख़ करने की उसी वक़्त से कोशिश कर रहे है जबसे कि वो बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार आए हैं। रियासत के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में अखिलेश यादव की हलफ़ बर्दारी के बाद हालिया झड़पों के वाक़्यात पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए आज़म ख़ान ने इसे एक साज़िश क़रार दिया जो बी एस पी कारकुनों ने हुकूमत को नज़म-ओ-क़ानून के नाम पर बदनाम करने के लिए तैयार की है।

आज़म ख़ां ने हाल ही में मुख़्तलिफ़ फ़ौजदारी मुक़द्दमात के मुतास्सिरीन के अरकान ख़ानदान से मुलाक़ात कर चुके हैं। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि मायावती दौर-ए-हकूमत में बी एस पी मुजरिमों की सरपरस्ती कर रही थी। उन्होंने ये भी इल्ज़ाम आइद किया कि बी एस पी से क़ुरबत रखने वाले सरकारी ओहदेदार रियास्ती हुकूमत को बदनाम करने में मायावती का साथ दे रहे हैं।

उन्होंने कहा कि बी एस पी दौर-ए-हकूमत में जो पुलिस ओहदेदार नुमायां एहमीयत रखते थे , अब अपने पुराने आक़ाओं के इशारों पर जराइम की शरह बरक़रार रखे हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT